Die Jasper toch

De Jasper toch
Nu wereld beroemd @AmsterdamVintageWatches

12 likes

Citaat Een iemand zou hij nog maar wat graag eens een klokje willen verkopen. „Barack Obama. Die van hem zijn afgrijselijk.”

Dit vindt ik dan wel weer prachtig :joy:

6 likes

Kan ik het natuurlijk niet mee eens zijn. Een van zijn horloges is een TAG Heuer.:grinning:
Maar wel leuk verhaal, dit. Kijk af en toe wel 'ns een YT-filmpje van AVW. Altijd wel vermakelijk.

3 likes

Mooi man, zag het op z’n social, lekker nuchter ook haha👍

Als je bij shownieuws wordt genoemd zul je wel belangrijk zijn toch?

4 likes

Absoluut. Dan ben je een grote

1 like

Wat dit dan zegt over iemand die dit soort pulp kijkt, weet ik weer niet :stuck_out_tongue: :v:

7 likes

Is het meervoud van Rolex Rolexxen?

7 likes

Ja het is afgeleid van relaxen :+1:

1 like

:sunglasses:Nu ook met beeld!! Als je je door de reclames heen kunt worstelen. :roll_eyes:
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2019/ellen-degeneres-gespot-amsterdam/

Ik zou zeggen Roleces

1 like

Jullie kunnen lullen wat je wil maar deze jongen zorgt er wel voor dat de liefde voor mechanische horloges gewaarborgd blijft bij een generatie die alleen maar de tijd afleest op een smartphone. Met mijn 51 jaar kan ik de filmpjes en de passie zeer waarderen. Ik moet ook zeker eens een keer langs gaan al is het alleen maar om te laten zien wat voor mannen een Breitling dragen. :wink:
Maar even serieus. Ik vind het echt gaaf om te zien hoe hij zijn zaak promoot. We leven in een hele nieuwe tijd van social media en Jasper maakt hier optimaal gebruik van,

56 likes

Idd. Hij doet het goed! Ik ben nooit beter geholpen bij aankoop van een horloge dan door hem. Hij is, ondanks het feit dat ie wat wil verkopen -as he should- oprecht horlogeliefhebber! Mijn neef van 16 kocht zijn eerste serieuze horloge bij Jasper en ik denk dat ie dat zich wel altijd zal blijven herinneren. Is dat niet waar t ons liefhebbers hier om gaat?

11 likes

Stiekem afentoe best wel jaloers op Jasper. En trots.
Way to go @AmsterdamVintageWatches !

11 likes

Adam Levine en Shawn Mendes zijn hier ook al eens geweest.”

Toeval ?

:slight_smile:

Of zou Levine tegen Degeneres gezegd hebben: ik weet een leuk adresje voor je in Amsterdam.

4 likes

Ik vind het wel cool filmpje, hij laat zich tenminste niet opjutten omdat er een grote ster uit de US komt.

Goede reclame ook voor hem en zijn zaak :ok_hand:

2 likes

He forummembers,
Thanks voor de positieve reacties, altijd leuk om te lezen. Mbt de negatieve comments wordt het wel erg eentonig dat het telkens over mijn uiterlijk gaat. Dacht dat dit een horlogeforum was…? @Gobert @daffie @Utrecht2 ; probeer eens voor de verandering wat inhoudelijks te posten :wink:

76 likes

Trek het je niet aan; je hebt toch geen knotje mallerd…:wink:

Ik ga verder mijn best doen, maar best moeilijk soms😁

6 likes

Ik vind zn filmpjes altijd wel tof lach me altijd rot, ze brengen dingen op een grappige manier, en het is nog leerzaam ook, dus doorgaan met filmpjes maken.:facepunch::muscle:

2 likes

Jammer inderdaad dat het voor enkele leden nodig is om iemand op zijn uiterlijk te be(ver)oordelen.
Het is gewoon mooi om te zien dat jullie door vakmanschap en passie wereldwijd een begrip zijn in de vintage horloge wereld.

Ik heb mijn staatslot nog niet gecheckt maar mocht het wat zijn dan kom ik ook in een geblindeerd busje voorbij. De laatste keer viel de bestemming wat tegen :grimacing:

9 likes