Die Jasper toch

Dat is enkel ter bescherming. :wink:

1 like

En het gaat niet eens over jou !

Lijkt instagram wel

Haha klein maar fijn. Laten we het zo zeggen, als ik een 1601 ben, dan is Ramon de 1500 :wink:

Voel je vrij om langs te komen met een meetlint en wat biertjes :muscle:t4:

16 likes

:point_up:️

11 likes

Hahahah. Hij lijkt me wel een aardige gast. Klein maar wel karakter.
Vroeg het me gewoon af omdat jij zelf ook wel eens grapjes maakt over je lengte,
en Ramon is zelfs nog een stuk kleiner:D…Bier is prima. Meetlint niet nodig ;)…

1 like

Helemaal mee eens!
Ik denk dat @AmsterdamVintageWatches nadrukkelijk heeft bijgedragen aan hoe hip die ‘ouwe troep’ onder jongeren is!

Well Done!

60 likes

Leuk toch props voor Jasper mooi om als ondernemer van dat soort beroemdheden over de vloer te krijgen. Ik hoop voor hem dat ie er dan ook leuk aan verdiend heeft. Als ik nog eens in onze hoofdstad kom wil ik zeker eens gaan kijken in de winkel. En aan baard niks mis mee gelukkig had ik die al voordat het een hype werd en waarschijnlijk ook nog wel als de hype over is. Het enige aan commentaar dat ik heb is z’n biersmaak.

1 like

Hahaha heerlijk “nos ouwe troep” & “ouwe troep” :joy: you never disappoint.

9 likes

Oude troep & nĂłg oudere troep :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

1 like

Heel erg graag gedaan!
Ik maak wel grapjes, maar ik spreek denk ik voor velen dat het serieus knap is wat je hebt neergezet!

Ja… mmm… nu moet ik dus zeggen dat er idd ‘NOS’ stond (wat nog grappiger is). Maar helaas… er stond ‘nog oudere troep’ en ‘oude troep’.
Kom het origineel of een andere tekening wel een keer bij je droppen als ik in de buurt ben. :+1:
Mijn management zal je bellen en ik kom na sluitingstijd in een zwart busje.

27 likes

Tsja, wat kan ik nog toevoegen aan alles wat hierboven al is gezegd…?!

Ik heb een enorme waardering voor wat Jasper doet als ondernemer, hoe hij een bestaande zaak op deze manier heeft weten te transformeren en wat hij doet voor het imago van vintage horloges onder het grote publiek…

voorbeeldje:

-het is kerst 2018 en ik ben in gesprek met mijn nichtje van 16. Op een gegeven moment laat ik vallen dat ik een vriend heb met een horloge winkel in Amsterdam, waarop zijn roept: is dat Jasper van Amsterdam Vintage Watches??? Waarop ik zeg: ja, maar waar ken jij die van dan? Zij: ja YouTube, met JayJay Boske…

-ik spreek laatste mijn neef van 22 (die niets met horloges heeft) en die zegt een vintage Rolex te willen. Ik, enigsinds verbaasd, vraag waarom, en hij zegt: “ja vanwege die filmpjes van Amsterdam Vintage Watches op YouTube”.

Twee familieleden die niets met vintage horloges hebben, die dankzij Jasper op de hoogte zijn van vintage horloges en dit “cool” vinden. Dat zegt wel iets van zijn bereik onder de jongere doelgroep en het verspreiden/delen van passie voor vintage horloges.

Dat je dan diverse beroemdheden mag verwelkomen, lijkt me een prachtige kroon op je werk!!! :grinning:

Keep up the good work!!!

19 likes

Grappig, iemand die Ellen niet kent. Zij is een beroemdheid net zoals Opra Winfree en Barack Obama.

Over de winkel van Jasper is veel te doen. Als ik artikeltjes aan het lezen ben op Hodinkee en zij bespreken Amsterdam Vintage Watches, dan heb je toch wel echt een top winkel.
Ook op you tube goed content, en laten wij niet die andere top filmpjes niet vergeten zoals a blog to watch en producermicheal.

3 likes

Van alle negatieve dingen niets aantrekken Jasper! lekker doorgaan met je mooie winkel. Ikzelf heb niets met afgedragen oude teringzooi van een ander voor teveel geld…:joy::joy: maar kan zeker wel genieten van je verhalen. Hoop dat je je zakken kunt vullen en dat je binnenkort op de Bahama’s loopt in een schitterende mr Marvis short…top kwaliteit uit Amsterdam!..:joy::joy::+1::+1: met 6 lekkere wijven met cuppie DD want ik misgun niemand wat!

7 likes

Producer Michael heeft inderdaad erg leuke fimpjes. Vooral met Yossi Dina.

Ken je ze met Yossi :grinning:.
Ik vind het altijd zo sneu hoe Adam met zijn betaalbare horloges bijloopt.

De Jacob&Co is te winnen. Is een quartz en niet mijn smaak.
In it to win it :+1:t2:

Ja haha. Heeft echt leuke handel liggen die Yossi. En elke keer Michael aanpakken vanwege
zijn kledingstijl. Adam vraagt elke keer om een Hublot maar krijgt m (nog) niet…Met zijn Panzera :D:D.

Die Jacob & Co vind ik maar niks. Ziet er cheap uit.

1 like

Over de Jacob&Co ben ik het zeer eens. Wat een lelijk horloge.

Wat betreft Yossi, hij heeft echt serieus dure horloges in zijn pawnshop.
Ik vind die exclusieve Pattek Philippe van Yossi adembenemend.

1 like

image

2 likes

Enige puntje van kritiek van mijn kant. In sommige filmpjes drinken jullie single malt whiskey alsof het een shotje is. Dat kan echt niet. Neem dan een Flugeltje of een Boswandeling. :wink:
Van whiskey moet je genieten.

3 likes