Beste allen,
hier een Invicta met automatisch uurwerk.
Wat zijn jullie bevindingen? (zijn niet mijn eigen foto’s hij is (nog:)) niet in mijn bezit.
Persoonlijk vind ik hem erg mooi.
Beste allen,
hier een Invicta met automatisch uurwerk.
Wat zijn jullie bevindingen? (zijn niet mijn eigen foto’s hij is (nog:)) niet in mijn bezit.
Persoonlijk vind ik hem erg mooi.
Ik vind het uurwerk miniem voor de omvang van deze kerkklok.
Jij hebt duidelijk een Invictavirus.
Ik heb echt helemaal niets met het merk maar wanneer jij hem mooi vindt moet je hem gewoon kopen. Wel leuk met zo een TW-Steel kroon.
Ik vind de ‘chapterring met de dieper liggende lume’ wel een érg hoog Monster-gehalte hebben. (zie plaatje)
En verder vind ik 'm wat te druk zo opengewerkt.
Hoi,Hite,
Ik heb zelf ook een Invicta (quinotaur)en de chrono vindt ik ook wel wat hebben,maar ik vindt, als je zo een grote klok maakt en je doet er een automatisch uurwerk in maak die dan net zo groot als de kast.
Dit is een normaal uurwerkje in een veel te grote kast.
Als Invicta niet kan zorgen voor een uurwerk van 50mm. laat ze er dan maar gewoon kwarts in zetten met een dichte voor en achterkant dan kloppen de verhoudingen tenminste.
Ik heb ook een skeleton weliswaar een plakmerk (bossart) de daytimer, maar toch wel een aardig en betrouwbaar klokje van 43 mm .Ik draag hem trouwens bijna nooit.
Die is voor jou waarschijnlijk te klein .Hij heeft wel een fantastische achterkant maar daar heb ik geen foto van .Als je die wil zien googel je bossart daytimer maar even in.
Groetjes,
Lenno
Invicta heeft tot dusver nooit echt mijn belangstelling gehad. Deze skeleton/u-boat combi kan mij ook niet direct bekoren. Wellicht moet ik er eens eentje in het echt zien om goed te kunnen oordelen.
mooi horloge.
alleen jammer van de kroon, heb zelf tw steel gehad, en op den duur gaat de kroon echt vreselijk iriteren op de huid,
voorderest een leuk ding.
grt arie.
Ik vind het niks, het lijkt wel een bijzonder mislukte mod van Rob
Zoals gezegd, opzich leuke klok. Maar ik vind het bijzonder jammer dat het uurwerk zo klein is.
Veel plezier ervan gewenst!
JW
Ik snap niet waarom ze dat uurwerk aan de voorkant openlaten,
Gewoon met een dichte plaat en een mooie oranje wijzer was ie prachtig geweest
even geknutseld
(:d
:}
Doekr,
wel mooi, bedankt voor je Artwork.
Dat kan ik wel waarderen:~
leuke klok jammer dat de kast zo groot is.
veel plezier ermee.
beste Arie,
ik heb hem gister echt gekocht dit zijn mijn eigen foto’s
is idd een heel mooi horloge, en ik wens je dan ook veel draagplezier ermee.
mvg arie.(tu)
Ziet er goed uit hoor(tu)
gr Ron