Die Patek Philippe uit de jaren 40 voor restauratie op Marktplaats

Man man man, wat zou het mooi zijn er zo een “op de kop te kunnen tikken”. Ik heb van de verkoper begrepen (dat was zaterdag) dat het hoogste bod tot nu toe 22.000 euro is. Erg redelijk maar geen bedrag meer waarvoor ik iets op de kop tik. Ondanks dat het het dubbel en dwars waard is!

Bizar :stuck_out_tongue:

Henrik,lijkt mij een combinatie van ref . 130 en ref . 591 ,de wijzerplaat en drukkers van de 130 en de kast zelf van de 591.
met 33mm diameter overigens wel een héél klein klokje,meer geschikt voor de dames van nu.
en met een bod van 22.000 euri al goed betaald,gezien de staat van dit horloge.


groet, André

Moet natuurlijk net andersom met die ref.nummers, sorry :wink: André

De verkoper zegt dat er een 13-130 uurwerk in zit. Die doen wel wat meer :smiley:

Henrik ,in al deze ouwe Patek chrono’s zit een 13 - 130. En wel een 13-130A in de 40’s , een 13- 130B in de 50’s en een 13- 130C in de 60’s ,maakt voor de marktprijs niks uit.:wink:
André

De advertentie is wel een beetje slordig voor zo’n duur horloge, valt me toch tegen.

Ikke nie goe gelezen, ik zie nu dat dat duidelijk is op je plaatjes.
Is dat trouwens een scan van de Armbanuhren Vintage catalogus (waar ik nu al twee of drie weken op zit te wachten)?

Nie goe lese, en nie goe mete angelusse. :stuck_out_tongue:
Dass stimmt, Klassik Armbanduhren Katalog (tu)
gruss, Andre

Deze is nog steeds te koop

Hoi Thomas,

Ik heb er er nog fotos bygezet van het mechaniek en de kast, doe maar een een bod. Hij is al in deze staat sinds 1992, ongelukje mee gebeurd.

Jeroen

wat moet je precies voor betalen?

het uurwerk ziet er nog redelijk uit, maar die wijzerplaat, dat kost je een vermogen om te laten restaureren!!! maar ja het is wel een patek

Laats bekende bod is 22.000

tsja, dat is opzich als je hem goed op kan knappen de moeite waard! dat ding leverd zn waarde wel op…alleen ik zou voor 22000 euro de gok niet nemen.

Voor 22.000 kocht ik wel een nieuwe Calatrava of ging ik op zoek naar een wat oudere/gebruiktere 3940, al is deze natuurlijk ook erg mooi. Wel een slechte staat zo aan de foto’s te zien zeg.