Diederik

5 Sterren voor @Diederik
Bandje gekocht, vriendelijk en snel, prima in orde.

1 like

Bandje gekocht van Diederik. Snel verzonden en het bandje is keurig.

Bedankt @Diederik !

1 like

Enige tijd geleden een stalen horlogebandje verkocht aan @Diederik nav. gezocht topic – vlotte afhandeling en plezierige communicatie, helemaal ok! :+1:

1 like

Bandje verkocht aan @Diederik . Een echte liefhebber. Vlekkeloze transactie.

1 like

Bandje verkocht aan Diederik @Diederik, makkelijke en snelle communicatie en nog sneller betaling :+1:

Aanrader!

1 like

Voor de tweede keren zaken gedaan met @Diederik. Beide keren in het echt afgesproken. Aardige jongen waar je perfect zaken mee kan doen. Komt zijn afspraken na en is zeker een aanrader. :ok_hand:t3:

1 like

Ik kan me alleen maar bij de rest aansluiten! Horloge verkocht aan @Diederik en een leuke ontmoeting gehad. Snelle communicatie, makkelijk afspreken en nog even zijn groene Alpinist bewonderd (in het echt mooier dan op de foto’s!). Aanrader dus. :+1:

1 like

Leuke Vostok gekocht van @Diederik. Aanrader om zaken mee te doen !

1 like

Een hele vlotte deal gedaan met @Diederik. Prettige communicatie en keurig verpakt thuisgestuurd gekregen.
Nog bedankt

1 like

Weer een lekker snelle deal met @Diederik.
Aanrader.

1 like

Leuke Casio gekocht van @Diederik
Vriendelijke kerel en snel gehandeld :+1:

1 like

Een Crafter Blue verkocht aan Diederik alias @Diederik.
Prettige communicatie, snelle deal en dito betaling.

Anytime Diederik :+1:

1 like

Leuke ruil gemaakt met @Diederik .
Altijd leuk om een andere liefhebber te ontmoeten en alle twee weer wat “nieuws” te hebben.
Voor herhaling vatbaar!

1 like

Horloge verkocht aan @Diederik

Snelle deal, nette communicatie en supersnelle betaling.

Aanrader! :ok_hand:

1 like

En wederom een horloge verkocht aan @Diederik.

Wederom super snelle betaling en contact.

Zal niet de laatste keer zijn :ok_hand:

1 like

Horloge verkocht aan @Diederik. Goede communicatie, snelle betaling, reactie bij ontvangst: helemaal top allemaal.

1 like

iets meer dan een half jaar geleden een horloge van Daiderik gekocht! Ik was vergeten een recensie te schrijven dus bij deze. Snelle en goede levering! Dikke aanrader

2 likes

Bandje geruild met @Diederik
Ging van mijn kant niet heel vlot dankzij PostNL, maar dankzij een zeer geduldige koper alsnog een goede afloop. Top!

1 like

Mooie deal met @Diederik gesloten. Top communicatie en service! Ik zeg 5 sterren voor deze triple A verkoper :ok_hand:t5:

Mooie deal met @Diederik gesloten. Top communicatie en service! Ik zeg 5 sterren voor deze triple A verkoper :ok_hand:t5:

1 like