Horloge gekocht van @Diederik. Prettige communicatie en goed verpakt verzonden.
En het horloge? In topstaat!
Horloge gekocht van @Diederik. Prettige communicatie en goed verpakt verzonden.
En het horloge? In topstaat!
Wat bandjes overgenomen van Diederik. Prettig en vlot contact evenals de verzending van de bandjes. Aanrader en graag tot een volgende @Diederik !
Leuke deal gemaakt. Prettige en snelle communicatie. Horloge zoals beschreven. Aanrader
Na een post op HF contact gekregen met Diederik, uit eindelijk heeft dit geresulteerd in een verkoop van één van mijn horloges aan hem. Positieve ervaring en fijn contact gehad: met Diederik kun je prima zaken doen.
Weer iets gekocht van @Diederik! Nog steeds top! Lekker vlot weer, in een kwartiertje was alles gefixt. Eens kijken hoellang de mini turtle in de collectie blijft😆
Mijn pleegkind heeft een G-Shock overgenomen van @Diederik. Super communicatie, goede prijs en vriendelijke meneer volgens mijn pleegkind die het horloge zelf is gaan ophalen. Hij is er zeer blij mee! Dank nogmaals en zeker een aanrader dus om horloge van te kopen of aan te verkopen.
Vandaag heeft @Diederik een horloge bij me opgehaald. Fijne communicatie en komt zijn afspraken na. Top!!
Mooie horlogebox van @Diederik gekocht; prettige communicatie, snel en goed verpakt.
De doos is zelfs groter dan verwacht , daarom 101%!
Aanrader, net zoals HF !
Uiteraard al een flinke staat van dienst hier op het forum: maar super bedankt @Diederik 5 sterren
Recentelijk een G-Shock van Diederik over mogen nemen. Uitstekend geregeld en de deal was snel gemaakt. Horloge was zoals omschreven en Diederik had de moeite gedaan om een bomb-proof horloge ook nog eens bomb-proof in te pakken.
Thanks @Diederik!