Diep gezonken of toch het,,,,,,,,,Seiko Fever!

Sinds ik op het Forum ben aangeland werkt mijn brein niet meer zo goed.
Altijd een Breitling fan in hart en nieren, maar sinds mijn aanwezigheid hier heb ik een hele reeks prachtige horloges mogen aanschouwen,goedkope maar desalnietemin mooie en hele dure examplaren.
Hierdoor heb ik al een TAG HEUER Microtimer, een Meistersinger en nu… ja je gelooft het niet… een Seiko 5 Monster gekocht.
Ik vindt het een mooi en degelijk horloge en het zit lekker.
Misschien wel de eerste van een nieuwe reeks.

Jack Willen

Gefeliciteerd met je besmetting. :wink:

Welkom bij de Patientenvereniging :slight_smile:

Bingo! Een nieuw slachtoffer! :smiley:
Welkom bij de praatgroep. Enne… ik wens je veel plezier met je mooie, nieuwe aanwinst!

Mijn beste,

Ten eerste wil ik je feliciteren met dit kordate horloge. Een horloge van het type: ruwe bolster, blanke pit. Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit kordate horloge.
Ten tweede wil ik je attenderen op een aantal mogelijkheden welke jou verontruste horlogedrang in het gareel kunnen houden.

http://www.st-ab.nl/ad03b.htm
Succes!! (:smiley:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Nu mijn vrouw is net afgestudeerd als master advanced nursing practice in de GGZ (geestelijke gezondheid) dus jij kunt op haar eeste consult. En ik zelf ook hoor, er is iets met die Seiko’s wat andere horloges niet hebben maar wat…:wink: welkom bij de club.

Alvast bedankt voor jullie medeleven in deze voor mij toch moeilijke situatie!
Wat zal het hierna voor een aankoop zijn?

Welkom bij de club!

Hi Jack,

Congrats met je nieuwe aanwinst !
Yellow is steeds erg speciaal.

Je bent erg diep gezonken nu… :smiley:

Zowel figuurlijk als wellicht letterlijk ( hoe diep kan ie … )

Maar als ik van jou was, zou ik mijn echtgenote beloven op te houden met de “foliekes” en me weer te wijden aan serieuzere dingen.

Neem nu de deze bijvoorbeeld: kan je tot 3000 meter zinken ! ! !

( wist je dat het horlogeglas hiervan bijna een halve centimeter dik is ??? )

@jackwillen:
Gefeliciteerd met deze kloeke Seiko(tu). Volgens mij zit het geheim in de uitstekende prijs/prestatie verhouding en daar zijn we in de Maas- en Rijndelta erg gevoelig voor;).

@Marc-B1:
Als ik nog eens (veel) geld over heb… ga ik hier naar kijken:)

Hoi Jack,

Gefeliciteerd met deze ‘uitspatting’.
Ik zie aan de kleur (‘Breitling Geel’) dat hij niet zal misstaan in je collectie.

Veel plezier er mee,

Martin

Fraaie Seiko, zal beslist niet gaan vervelen. Breitling blijft echter mijn nr. 1, maar Seiko hoort in mijn top 3