Diesel DZ7257 niet water resistant

Gebruik van propere grammatica op 's-Neerlandsch fijnste forum.

Grapje hanneke

2 likes

Geen idee waar je het over hebt. En zou je me niet willen misquoten? Thanks :smile:

(Je hebt gelijk, my bad)

1 like

Haha ik lees je profiel plots.

My bad, ik had de disclaimer maar moeten lezen!

1 like

:wink:

Vaak is het zo dat er met 3 ATM bedoeld wordt dat het horloge spatwaterdicht is. Maar dit horloge heeft zoveel scherpe hoeken en knoppen dat die genoemde 3 ATM wel heel ambitieus is. :thinking:

1 like

Goed punt. Vooral omdat een horloge van een goed merk niet eens duurder hoeft te zijn. Denk aan merken als Tissot of Certina en Oriënt. En natuurlijk Seiko en Citizen, maar die werden al genoemd.

Wel vreemd dat Diesel die dingen niet waterdicht maakt. Zwemmen wordt automatisch duiken met zo’n jekker.

5 likes

Een tip is prima, maar een “Haat aan alle slippers!!!1!! Koop dan gewoon Uggs met een bontvachtje erin!” is iets met dan een tip…

Hier is gewoon een oplossing voor, het is ook nog super stijlvol. :wink::nauseated_face:

9 likes

:sunglasses:

Vreemd is het zeker.

Vraag me af of het opzet is om een Diesel-drager zo af te emmeren dat deze of geheel verdwijnen of enkel nog sporadisch een bezoekje doen om te lezen…

Dat kan @Schoen aka Koen je zo vertellen
:hushed:

1 like

Slippers weet ik niets van. Maar een goede Schoen is onmisbaar.

2 likes

Ik ga stuk hier! :joy:

Blijkbaar gaat men klakkeloos voorbij aan jouw vraag en wordt het “af emmeren” ongegeneerd voortgezet…
Eigenlijk dus ook een antwoord op jouw vraag…

1 like

Na drie maanden deze vraag stellen terwijl de topic starter gewoon netjes antwoord heeft gehad Ik waag het te betwijfelen of de topic starter zich afgezeken voelt, maar die kan daar misschien beter zelf antwoord op geven @Milco?

1 like

Niet helemaal… bedankt voor je aandacht😉

Goh…