Het begint op een " diesel collectors item" te
lijken
Wie had dat verwacht.
Groet
Herman
Hoi Herman, ik heb recentelijk een Oris weten te
bemachtigen. Ik maak nog een x een aparte topic
van, want bij elk horloge hoort een verhaal. Het
gaat om de Oris Williams F1 Chronograph Mens
Automatic Tachymeter Watch 673-7563-4184RS uit
2007. Ik ben benieuwd wat je er van vindt :}
Groeten Gio
========
Vind je?
Ja, je kunt 't zo gek maken als je wilt bij Diesel en er zit een hoop bijzonder spul tussen. Ik zou nu niet zo snel meer een Diesel kopen, maar toch zitten er ook nog wel een paar tussen die ik zeker niet lelijk vind, zoals deze serie.
Overigens doet jouw laatste plaatje mij weer denken aan een, in mijn ogen, behoorlijk extreme Seiko Sportura.
Voor de fijnproever, zeg maarā¦
Vind je?
Ja, je kunt 't zo gek maken als je wilt bij Diesel
en er zit een hoop bijzonder spul tussen. Ik zou
nu niet zo snel meer een Diesel kopen, maar toch
zitten er ook nog wel een paar tussen die ik zeker
niet lelijk vind, zoals deze serie. http://i1093.photobucket.com/albums/i432/MrFitGuru
/Diesel3.jpg
Overigens doet jouw laatste plaatje mij weer
denken aan een, in mijn ogen, behoorlijk extreme
Seiko Sportura.
Voor de fijnproever, zeg maarā¦
Ik heb ook een Sportura, maar die op je foto is inderdaad een LE. Misschien een x een leuke topic om te openen. Apart voor de Sporturaās Veleturaās etc ā¦
Kijk dit is de chrono-variant. Ik vind hem op zich nog steeds niet verkeerd om mee in de tuin te werken e.d.
Ik weet nog wel dat ik destijds 160 Euro voor het horloge heb betaald. Veel mensen verklaarden me toen voor gek dat ik zoveel betaalde voor een horloge. Vandaag de dag vertel ik maar niet meer hoeveel ik betaal voor mān klokkies
Ik heb op het punt gestaan deze uitvoeting te kopen. De hoogte van het horloge hield mij tegen. Ik heb wel deze bijzondere. Ik kwam hem eigenlijk alleen tegen met stalen band. Deze vind ik mooier met leer.
Voor 4 kant heb ik idd ook de voorkeur. Maar wat ik zo jammer vind van de Diesels zoals jou eerste foto, de band breekt. De versteviging bij de kast breekt. Ik heb drie van zulke. Allemaal gebroken. Ik ben wel gaan lijmen enzo, maar het wordt er niet mooier op. De kasten zijn in hele leuke varianten te vindenā:grin: