digitale horloge repareerbaar?

Nee,dit is geen smartwatch, maar een van de eerste digitale ledhorloges die ik heb 25 jaar geleden gekregen. Heel lekker basic met alleen de tijd.
In het begin deed ie het nog even. Daarna bleef het stil. Ik heb de batterijen vervangen,maar deed bleek ook niet te werken. Volgens mij ontbreekt e r ook een klein metalen onderdeel dat de stroom van de twee cellbatterijtjes verbindt.

Het merk is volgens mij een Collins.

Weet iemand een adresje om dit te laten repareren? Of is het horloge de kosten van de reparatie niet waard?!
IMG_20200131_085327|375x500

Dat terugvinden of even proberen of het horloge gaat werken als je zelf even iets verzint om de batterijen te verbinden.

Ook kan het zijn dat je de batterijen verschillend moet plaatsen, op de volgende manier:

Dat zal de batterijen in serie zetten (betekent dat het totale voltage verhoogt word die waarschijnlijk nodig is voor de display).

Ik kan het op de foto niet goed zien, maar staan op de plekken van de gele cirkels toevallig een plus en minus teken?

@DeRaaf: Ja, goed gezien, die plus en min. Daar heb ik inderdaad al rekening mee gehouden. Dus de batterijen zaten met de polen op de juiste plek. Ook heb ik eerder eens de batterijen met een draadje verbonden. Gaf geen sjoege.

Heb je geprobeerd dit om te draaien. Mogelijk dat ze de polariteit niet goed hebben aangegeven?

Voor de rest ziet het binnenwerk er nog redelijk schoon uit, zie weinig oxidatie. Alles valt te repareren met het juiste gereedschap (wat niet iedereen in huis zal hebben) en onderdelen (dingen van deze leeftijd worden zeldzamer).

Thanks voor de input. Ga ik eens proberen.