Best een goed idee eigenlijk.
Ontbijt jij voor of na het douchen?
Douchen?
Tegelijkertijd. Ik stap met een bak droge cornflakes onder het warme water.
Brandslang?
Kun je geen melk betalen?
Melk is voor kalfjes. Wel doe ik er vaak een scheut Martini bij. Stirred not shaken. Dat wordt zoān bende.
Je hebt gelijk, maar als hij een week wacht kan hij met trots zijn 5jes laten zien in een positief topic.
Yessir, voor de regulars doe ik het vanuit the kindness of my heart. Als ik er geld voor zou vragen, dan ben ik voor 3 tientjes een avond aan het knutselen.
En dan zou ik me bedrogen voelen, omdat mijn ORT wel wat hoger ligt. Daarom hang ik er geen geldbedrag aan 
Alleen @Rolopalooza mag me in pistachenootjes betalen, @SwedishChef een turfgerookte Friese worst en voor de rest bedenk ik ter plekke wel wat.
@svmnb1 het wordt wel kosteloos opgelost?
Dat mag ik wel hopen, anders wordt het man en paard in een ander topic.
Mooizo. Gelukkig maar dan 
Kan ik mān zusje ook inzetten voor mān skx007?
Na 9 dagen alleen ga ik niet eens vragen hoe ze eruit ziet, stuur maar op Johan.
Laat ik nou jouw lieftallige zusje kennen. Die is echt wel wat meer waard dan een SKX 

Ik stuur mijn overjarige schoonmoeder wel. Mss kun je haar een weekie daar houden.
Misschien wel langer dan een weekje. @anon50762135EV en @25tien moet je eens kiekān, precies in mijn straatje dit
80 plusā¦
Het tandwieltje dat door de āmagic leversā wordt bewogen kan versleten zijn, dan draait de rotor netjes rond maar wind niet op.
Op de serieuze toonā¦eens! Dat diegene het wil oplossen spreekt al voor hem, kan altijd daarna nog in het topic met ervaringen berichtje plaatsenā¦
Kaasblokjes nog ontvangen?