Heb een paar weken terug vier Seiko’s ontvangen na volledige uurwerkservice en vervangen glaasjes.
Bij ontvangst lag er bij eentje een losse secondenwijzer op de wijzerplaat. Vandaag blijkt van een ander het uurwerk stil te vallen na 10-15 seconden.
Voor oude vijfjes is het een duur geintje. De werkzaamheden waren duurder dan aanschaf, in sommige gevallen.
Het is en wordt wel weer hersteld, maar is toch balen.

Zoiets zit je idd niet op te wachten. Was het een gecertificeerde werkplaats?
Nee, via een forumlid wiens naam ik voor mij houd.
Ah handig. Dan overkomt het in de toekomst nóg iemand 
Misschien door het transport?
Ik houd het op pech, gezien de goede reputatie op het forum. Daarom meld ik geen naam.
Transport is goed gegaan, alles perfect verpakt en geen enkele schade aan de verpakking.

Jammer. Secondewijzer is vrij makkelijk terug te drukken, als het asje niet lam is. Valt de andere stil? Zeker weten dat ie helemaal opgewonden is? Het automatische opwind gebeuren wil wel eens moeilijk doen.

Deze kan alleen met rotor worden opgewonden, niet met de kroon.
Hangt die ook los buiten de kast dan?
Tjah… hij wilde de kosten drukken, dus heb ik de schaakklok ernaast gezet.

OT: Wat @anon50762135EV zegt, je behoed een ander niet voor dezelfde fout door geen “ervaringen met” aan te maken.
Ik heb me de laatste tijd laten betalen in Corona’s, Southern Comfort, Zuivelhoeve kaasblokjes en fuetjes, dus ik was het niet @Zulu 
Edit: nog even op serieuze toon. Als de persoon in kwestie netjes is en ze weer gaat maken, dan vind ik het een beetje overdreven om dit topic aan te maken.
TS noemt toch geen namen? Hij deelt alleen zijn emotie met ons.
Ik zie overigens dat je alleen betaald krijgt in drank en drankhappen.
Nee, maar als de rotor wel goed draait en het uurwerk alsnog stil valt, blijven er weinig opties over.[quote=“HanDavinci, post:15, topic:118013”]
dan vind ik het een beetje overdreven om dit topic aan te maken.
[/quote]
Ik geef alleen aan dat het wat zuur is, dit resultaat, niets meer.
En pistachenootjes…
Die eet je toch ook bij de borrel? Ik heb nog nooit iemand zien ontbijten met die dingen.
Tja heb je een punt.