Dikke Rus bij de kringloop

Vandaag bij de lokale kringloop gescoord. Vind daar normaal nooit iets. Het lag al drie weken in de vitrine voor vijf euro, want: ‘hij doet het niet’. Thuisgekomen blijkt ie het gewoon te doen. De sukkels hadden waarschijnlijk niet in de gaten dat de startknop bovenop zit :wink:.

Het is een zware en grote (60mm) Rus uit de Sovjet tijd en is voor alles en nog wat gebruikt. Kwam deze mooie foto tegen :smile:

17 likes

Toch altijd weer leuk om even bij de kringloop te snuffelen, meestal is het niks maar jij hebt echt een prachtstuk gescoord !
Was gisteren toevallig ook even voor het eerst sinds maanden eens bij de kringloop, welliswaar geen klokje maar dit kon ik ook niet laten staan voor 12.50 euro
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/IMG_0282_zpsjkvw6b2a.jpg.html][/URL]

1 like

Sodeknetters, waarom heb ik dat nou nooit?
Als je er vanaf wil, …

Hendrik

2 likes

Mooie Slava Stopwatch.
Mijn exemplaar is niet zo mooi en ook is er niet zo’n mooi kistje bij. :smile:

Topkoopje! Voor dat geld had ik hem ook meegenomen :watch:

Mooie aanwinst voor een super prijs! :+1:t3:

Kijk dit vind ik leuk. Vooral de foto van de astronauten met die stopwatch is top!

1 like

mooi mooi mooi! :slight_smile:

+1

Dat is nog eens een leuke aanwinst , maar heb je daar nou 3 weken over na moeten denken ?

1 like

WOW! Gefeliciteerd

MAn dat is een mooie rattrapante

Prachtig!

Gaaf hoor! De enige dikke Rus bij de kringloop hier staat bij de spullen-inname!

Gisteren nog een doos boeken en wat te klein geworden pakken weggebracht. Geen tijd om naar horloges te snuffelen. Ook nog nooit iets goeds tegengekomen.

Dit zou een mooi topic zijn voor het kringloop/pandjeshuis verhaal van @Honey_Badger, trouwens… :stuck_out_tongue:

Zal niet meer dan een halve seconde geweest zijn ;-).

2 likes

Pakken worden toch niet te klein? Waarschijnlijk word jij te groot…:neutral_face::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Goed punt!

Hele gave aanwinst voor 5 euri! :+1:

Tja… en die startknoppen aan de zijkant! :smile:

Zaten er geen veegjes op het glas omdat ze hebben geprobeerd te swipen?

Groeten,

Noel.

Wat een vondst! Heel mooi…

In “mijn” kringloop ligt alleen quartz-shit van de laagste kwaliteit, met de batterijen op en voor 2 euro per stuk :grimacing:.

Volgens mij denken ze dat zij deze horloges ooit kunnen verkopen…