Dikte Tauchmeister T0072 (of vergelijkbaar)

Hey iedereen,

Voor Kerst ben ik op zoek naar een nieuw horloge, en mijn oog is gevallen op een Tauchmeister T0072:

Nu heb ik even gekeken naar de grootte van het horloge en heb ik geconstateerd dat hij 1,7 cm dik is. Klopt dit? Zo ja / nee, kan iemand die zo’n horloge heeft (of een vergelijkbare) laten zien hoe dik dat ongeveer is?

Alvast bedankt!

Supercharged

*Owja, weet iemand nog verkooppunten (echte winkels) waar ze Tauchmeisters verkopen, liefst in de omgeving van Limburg?

maak daar maar 1cm dik van (de kast)
net even voor je opgemeten dus niet 17mm zoals op de site staat vermeld.

Hartelijk bedankt! Dat klinkt al een stuk realistischer. :smiley:

Als iemand nog een winkel / meerdere winkels weet die Tauchmeisters verkopen, aarzel niet!

Het horloge is wel 17mm dik (14mm kast + 3mm bol glas) even met een schuifmaat opgemeten met een liniaal is dus niet erg naukeurig.

tauchmeister is een internet product er zijn maar weinig juweliers die ze verkopen.

ik verkoop ze aan:
jeweltrend in ridderkerk
van Hout nijmegen
Phancy Apeldoorn
De Boer Alkmaar
Bluelagoon kleding zaak Veenendaal

Uiteraard ben je daar duurder uit.

Volgens mij heeft Juwelier L Martens Promenade Heerlen ze en tevens in winkelcentrum Corio (design-zaak-weet even geen naam).

eddie Schreef:

Volgens mij heeft Juwelier L Martens Promenade
Heerlen ze en tevens in winkelcentrum Corio
(design-zaak-weet even geen naam).

Woei, dat zou wel erg handig zijn. Ik zit namelijk in Heerlen op school.

In het winkelcentrum Corio, bedoel je ‘Trendwatcher’? Daar heb ik gekeken, en die heeft ze bij mijn weten niet. Dan is er nog een zaak die TW Steel en U-Boat ook heeft, Gingillo, en die heeft ze ook niet.

En dan bel ik morgen Martens even.

Bedankt Eddie!

@ Patrick, bedankt! Heb vandaag wat vergelijkbare horloges gepast (TW Steel, Danish Design) en ik hoop dat die diktes niet te erg verschillen.
Ook bedankt voor de andere winkels!

De TW Steels zijn kleiner en vlakker, maar zijn wel vergelijkbaar :slight_smile:

Ben vandaag bij Martens wezen kijken, en die heeft ze ook niet. :frowning:

En heb net ook even Van Hout in Nijmegen gebeld, hij vertelde me heel bot dat hij ze niet verkocht. Ik heb nog nooit zo iemand zo kortaf op de telefoon horen praten. :confused:

Dan wordt het denk ik maar internet…

Ik heb zelf net een Tauchmeister T066 (55mm!) en het is een fantastische klok. Wat betreft de dikte klopt dat wel. Tauchmeister heeft naar mijn weten 14mm dikte en de eerder genoemde 17mm dus. Heel veel succes met beslissen.

haha ja van hout is een rare hij had er pas een aantal besteld en heb ze netjes geleverd.
Hij belde me ook voor U-Boat maar dat krijgt hij niet van mij misschien dat hij daarom pissig was

Je hebt gelijk,
Ik dacht dat hij Tauchmeister had, maar alleen TW-steel en U-Boat.

Supercharged Schreef:

Hartelijk bedankt! Dat klinkt al een stuk
realistischer.

Als iemand nog een winkel / meerdere winkels weet
die Tauchmeisters verkopen, aarzel niet!

www.xs4all.nl/~ator0523 en dan kiezen voor de link naar wereldhorloges.nl :slight_smile:

Kijk even voor de modellen op www.watchstore24.de en je zult alles over tauchmeister vinden.Dit is het verkoppunt van tauchmeister in Duitsland. Zie ook aeromatic in duitsland.
Agueda