Dilemma , Hamilton of Hamilton

Zal ik nu links krabben of rechts , 1 ding is zeker het jeukt! :sweat_smile:

:thinking:

3 likes

Ik zou voor de onderste gaan.:+1:

3 likes

Onderste!:ok_hand:

3 likes

Ik voor de Hamilton.

7 likes

:smirk: , ja het wordt een hammie.

De lugs , die bevallen mij niet bij de khaki ( of hoe noem je die ‘‘pootjes’’ )
Maar de geblauwde wijzers… dat is toch wel erg mooi!

Number 2! :thumbsup::slight_smile:

2 likes

Zonder twijfel zou ik voor de onderste gaan :sunglasses:

1 like

Duidelijk kiezen voor de Hamilton! Zelf vind ik hem met blauwe wijzers het mooiste

1 like

Numero due

1 like

Ik heb de blauwe wijzer versie. Het blijft een prachtig horloge met een verrassend goede band, dat heb ik bij Hamilton wel eens anders gezien.

Er is voor allebei wat te zeggen, maar de geblauwde wijzers zijn voor mij echt de shit. :grinning:

1 like

:blush: , Grappig genoeg begon dit dilemma met Stowa…

Na flink wat verwoede kliks op mijn muis belande ik bij Montredo , en voila Hamilton…
Is de kroon van deze Stowa nu mega huge , of ligt dat aan mij?
( de Stowa verviel als optie vanwege de 41MM , net iets te )

Voor mij zeker weten: de onderste.:+1:

2 likes

Zelf zit ik ook iets te vaak naar de bovenste te kijken al had ik belooft om voor een echte dresser te gaan dit jaar…
Soms denk ik om m’n huidige hamilton op te geven maar deze heeft me juist op dit merk attent gemaakt omdat deze zo bevalt (in de etalage loop ik er meestal snel voorbij)…
Oftewel keuzes zijn nooit makkelijk…

1 like

ben ik weer 1 van de weinigen die de bovenste het mooiste vind… :frowning2:

1 like

Onderste, no-brainer toch?

Bovenste. Die tweede heeft een beetje een ‘Hazes’ uitstraling.

3 likes

Ook de lug lengte is een probleem bij Stowa. Die Hamilton heb ik toen gedaan om drie redenen:

Korte wire lugs passen goed om de pols, zien er iets ranker uit en passen voor m’n gevoel goed bij deze horloges.

Dan de kast, met de knurled bezel en de vorm is ie gewoon echt uniek en dynamisch.

Tot slot is ie 100m WR, zoals het hoort voor nautische horloges. De Stowa is maar 50m.

En allez,dat de Stowa meer dan twee keer zo duur is, da’s ook zoiets. :grinning: :grinning:

Montredo trouwens snel en betrouwbaar, communicatief ook goed. Daar heb ik 'm ook gekocht.

1 like

No No No Brainer. Douze points naar de onderste Jazzmaster. @Randyu heeft hem gehad volgens mij, kan je er alles over vertellen denk ik. Prachtig ding!

3 likes

Blauwe wijzers!

Maar wel model / type is het nu precies?