Dilemma: houden of verkopen

Heel nuchter. Wel zonde!

Klopt; TS óók niet net als jij en ik. :roll_eyes:
Blijkbaar is het lucratief: nep Seiko’s verkopen!

1 like

Ik zie de laatste tijd steeds meer nepper, ook cocktails, turtles etc. Het is echt oppassen geblazen.

1 like

SKX nog niét?

Heb je de bankgegevens van de verkoper? Wellicht de moeite om aangifte te doen (afhankelijk van het aankoopbedrag).

2 likes

Wellicht ook maar is mij nog niet opgevallen.

Ik zou eerst even contact op nemen met de verkoper.

Vind hem ook te groot voor je pols, nep of echt

1 like

Dat is voor mij dan ook de les van vandaag :grin:

Maar als de hier getoonde nep SARB033 de maatstaf is dan zou een beetje opletten al wel genoeg moeten zijn om ellende te voorkomen. Het zijn nog niet de allerbest gelukte replica’s.

eentje van die 13 !

Hij stond al in het taalnazitopic. :joy:

?

Ik ga niet alle onderwerpen bij langs om te zien of een opmerking gepast is of niet.

Het was geen verwijt. Ik vond het alleen maar grappig dat jij het ook had geconstateerd.

1 like

De datumschijf (wit) is nogal een opvallend verschil met de (zwart) echte SARB033.

1 like

Zelfs met sambal in je ogen moest je kunnen zien dat dit een nepper was.

Hopelijk was de prijs er ook naar.

1 like

Om wat preciezer te beschrijven wat @HanDavinci zei: Het uurwerk is niet het juiste, niet met cotes de geneve afgemaakt, de kast mist de gelaagdheid op de lugs tussen de brush en de lug. Dit dus:

Jammer dat je deze

hebt, ik had je veel liever blij gezien met een echte SARB. Die dingen zijn gewoon fijn.

Ik hoop dat je je er geen buil aan hebt gevallen, en ik hoop dat je wellicht nog eens een fatsoenlijke in handen krijgt.

8 likes

Pech voor de koper, maar een goed item waar nog wat van te leren is. Dat geldt in ieder geval voor mij.
Ik vind dit soort informatie eigenlijk interessanter dan de vraag van iemand met wat voor band hij nou zijn twaalfde Rolex moet dragen.

1 like

Jeetje ik dacht dat het een geheel ander, oud model dat ik niet kende :joy: had de gelijkenis (…?) niet eens gezien :joy:

Mwah scherp dat hij een gelijkenis ipv verschillen zag dus wat mij betreft :thinking:

3 likes

Mooi die ‘echte SARB’. Is dit een opvolger van de serie 5, of is dat onvergelijkbaar? De prijzen lijken niet op elkaar, maar dat zou ook kunnen komen doordat de 5 inmiddels een incourant type is.
Misschien een niet zo’n slimme vraag, maar ik probeer het gewoon.

Oh sorry; @HanDavinci was niét scherp, zo beter? :shushing_face:

Mijn excuses voor het onterechte compliment!!

2 likes

Dit is @Dao’s payback omdat ik dat nieuwe Russische horlogetopic van hem meteen op negeren heb gezet toen ik die ertussen zag staan vanmiddag.

Het is okay.

1 like