Deze Seiko is zo nep dat ik dacht dat dit topic een grap was. Wel balen voor je!
Nee, vijfjes worden nog gemaakt en verkocht. De SARB is een upgrade: Beter uurwerk, saffier, gedetailleerdere kast-afwerking. Je betaalt meer omdat je meer krijgt.
Veel vijfjes hebben nog een 7s26 uurwerk, wat niet stop te zetten is via de kroon en waar handmatig opwinden ook niet bij werkt. Bovendien hebben ze vaak Hardlex in plaats van saffier. Veel vijfjes hebben ook maar 30 of 50m WR terwijl de SARB 100 of 200 (Alpinist) doet.
Monsterwatches is een leuk adres om een idee te krijgen wat voor vijfjes er te koop zijn.
Dat gezegd hebbende: de SARB kun je beter bij SoloJapan halen via eBay. Je kunt 'm een mail sturen of ze er nog zijn.
Dank voor je reactie. Weer wat geleerd.
Ik voel me goed vandaag. Aanvaard.
Schat je bent zó in denial
Zag van de week zelfs een fake quartz vijfje op mp
Is toch net een rolex dj
Ja je ziet het verschil bijna niet hé
Dat het mag is eigenlijk best raar
Hoezo dat?
Nee, gewoon weg flikkeren. Ik zou uit principe geen valsemunterij in de markt willen zetten. Sorry.
Die handel in replica’s en vervalsingen is walgelijk. Ook als het gewoon aangegeven wordt.
Je hebt gelijk, zou ik ook doen. Maar TS z’n vraag was houden of verkopen en ik vind dat hij er van af moet komen.
Het namaken van horloges van 400 euro vind ik zo schaamteloos… Echt absurd
Zelfs Casio modellen van een Euro of 15 worden nagemaakt, vooral de F-91W.
Bestaat er zoiets als kopers bescherming op MP??
Meen je die.
Neen
Mega zuur… je zou denken dat ze iets aan doen. Miss het geld wat langer vasthouden tot de koper er zeker van is. …
Hebben wij het over dezelfde marktplaats
Jep. Klopt
Als je er prijs op stelt kan ik je foto’s sturen van een neppe A159 die ik via eBay in mijn maag gesplitst heb gekregen. Ook de F-91W wordt inderdaad veel vervalst. Er worden zoveel van die nephorloges omgezet dat het toch een heel lucratieve handel is. Zo ook met deze nep-Seiko’s.