Dilemma nieuwe aanwinst

Uitendelijk wil je toch de dweller…

Ik zou persoonlijk sparen voor de Sea-Dweller 116600, zoals door meerdere aangekaart. Wellicht dat je daarna nog de Black Bay GMT kan toevoegen voor erbij. Gezien de waarde- en prijsstijgingen bij Rolex (ongeacht je keuze qua Sea-Dweller) lijkt het mij wijs om deze volgorde aan te houden.

De Dweller!

Mocht je daarna alsnog de Omega en Tudor willen, dan is dat korter sparen.

En gefeliciteerd met je NA van vlees en bloed!
:baby:t2:

Maar die seadweller en je 116710LN, die zien er voor de niet-kenner (dus 99.97% van de mensheid) toch identiek uit? Persoonlijk zou ik dan voor meer afwisseling gaan, dus de Omega + Tudor. Hoewel de Pepsi-ring niet zo mijn ding is bij de laatste.

1 like

Dat dus! Plezier is altijd fijn. Maar als je uiteindelijk (net als de rest) een Rolex wil, kun je nu beter even doorsparen voor een 116600.

Ps ik zou voor de Tudor gaan, iets draagbaarder dan die mooie oranje klatser! :wink:

Pfieeuuuwww. Ben ik blij dat ze dat niet hebben gedaan…bedacht ik me net.

1 like

Dit is zeker waar, maar daar draag ik geen horloge voor. Het is meer een dilemma tussen gevoel en verstand. Ik vind waardevastheid absoluut een motief tijdens het opbouwen van een mooie collectie. Zeker met mijn portemonnee. Dat zou de Rolex volledig verantwoorden tov van de Tudor en Omega. Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel je daar op afschrijft eerlijk gezegd, maar dat het geen investering is mag duidelijk zijn.

@HanDavinci en andere;

Ik denk met een aan zekerheid grenzende mate van waarschijnlijkheid (🥴) dat ik nooit voor een 4K Seadweller zou gaan. Ik vind de 43 cosmetisch veel mooier (smaken verschillen) en ik heb zo’n afkeer tegen een date-window zonder cyclops. Als je dat gewend bent is het heel storend lijkt me.

@jmdebruin Onwijs bedankt. Mijn eerste.

2 likes