Dilemma omega

Als je dit horloge zeer regelmatig draagt zou ik het zeker doen!

€300 vind ik nog wel ok voor deze NOS; een verstelbare Speedy sluiting kost je al snel €250,- !
Álles met een Omega logo kost gewoon veel penningen!

Doen dus! :smiley:

1 like

Bij NOS snap ik het nog wel.

1 like

Doen denk ik.
Prijs voor een NOS band lijkt ok.

1 like

Heb een orginele chronostop band waarvan de sluiting op deze lijkt. Uitstekende kwaliteit. Orginele spullen zouden mij wel wat waard zijn, en ja, het is even financieel “doorbijten”.

1 like

Eensch. De band gaat richting dezelfde prijs als het horloge zelf. Kolder.

2 likes

Meteen doen. Geen moment twijfelen. Deze band maakt dat prachtige horloge compleet.

3 likes

Denk dat het horloge wel iets meer als 300/400 zal opleveren denk je niet,?

1 like

Bij wijze van spreken :slight_smile:
No offense intended!

1 like

:pray:

Deze Constellation C-Shape op zwart hagedissen leer gekocht. Wat hem overigens fantastisch staat. Later deze originele (tweedehands) brick bracelet erbij gekocht voor een hoop geld. Maar het is het nog elke dag dubbel en dwars waard!

10 likes

Staal! :+1:

Wat moet je anders dragen in de zomer? :wink:

En het maakt het horloge compleet.
Dus ook ik zeg doen!

Rubber

Neh, dat zweet en plakt.
Dat kan niet tippen aan staal.

Bovendien een vintage Omega op rubber? :joy::+1:

1 like

Persoonlijk vind ik 300 euro voor een stalen band voor een ‘normaal model’ veel teveel.

Als het nou de stalen band voor een Speedmaster / Constellation is, is het een ander verhaal… maar de band die jij laat zien vind ik max 150/175 waard.

Wanneer het een sportief horloge is dan kan dat gewoon vind ik. Maar bij het terug kijken van de foto’s twijfel ik of deze sportief genoeg is voor een rubber bandje. Ik had in de eerste instantie al het metalen bandje aanbevolen. Blijf erbij dat op metaal hij het beste uit zou zien.

1 like

Heb een band kunnen lenen, de end links zijn niet orgineel en sluiten niet goed aan. Band zelf is orgineel en solid schakels.

Voelt erg solide.

Ik vind mooi

2 likes

Moet zeggen dat het wel goed staat! :star_struck:

1 like

Ondanks dat de endlinks niet goed passen is het toch wel erg mooi! :+1:

1 like

Hier ook eenzelfde C-Shape, met de oorspronkelijke bracelet. Ondanks de flinke stretch op de band draagt deze heerlijk licht. Maar, inderdaad, ook op een lederen band draagt het mooi en prettig.

1 like


Is een hele fijn band, in mijn ervaring.