De stelling van TS is me niet duidelijk.
Het begint met horloges zijn duur in onderhoud en daar volgt een verkooptopic uit.
De logica hiervan ontgaat me.
Niet echt. Meer conference peren en nashi peren.
De smaak is toch echt anders
Prijs per kilo ook.
Daar is hier ook sprake van. De zwarte is populairder dus ook iets meer waard dan de andere variant. Stalen band is ook lastig te scoren en wat waard.
20jaar.
Niet naar de bekende weg vragen hè.
Het is inmiddels woensdag, is het dilemma inmiddels al opgelost?
Of het is nu ‘Waarom Woensdag’. Gevolgd door ‘Daarom Donderdag’ En Fuck this Vrijdag. Dus we kunnen gewoon
Dat had ik ook een beetje… eigenlijk gewoon een ordinaire verkoop topic. Beetje vissen naar inbox PB’tjes
Je krijgt een beurt er toch nooit uit bij verkoop. Da’s net als je huis verkopen met een nieuwe vloer: Het gaat toch om locatie, locatie en locatie, misschien eens om energie-rating, maar die vloer krijg je nooit terug in het verkoopbedrag.
3700 wordt lastig lijkt me, onafhankelijk van de staat van het horloge. Er zijn simpelweg andere mooie Speedy Reduced’s op de markt met een recent onderhoud die je voor minder dan 3K kan oppikken. Je wordt hier naar mijn mening meteen uit de markt geconcurreerd aan deze prijs Ik zou je een hoop tijd en zorgen besparen en hem ‘as is’ verkopen. Het is en blijft een heel leuk horloge en gezien de torenhoge prijzen van de Speedy Pro helemaal z’n geld waard!
Je krijgt dan wel een ander beurtje. Het is een beetje als je auto voor een grote beurt wegbrengen bij de dealer, of voor een APK naar de handige Harry om de hoek.
De beurt van Omega is wel een beetje meer waard bij verkoop. Er zit immers twee jaar garantie bij en ze doen het echt wel grondiger. Het is echter niet die volledige €1200 meerprijs bij verkoop waard. Dus laat lekker de beurt schieten als je hem wilt verkopen, verkoop hem gewoon zo. Wil je zelf nog even genieten, dan lekker doen waar je jezelf lekker bij voelt. Net de APK halen, of wil je de volle mep betalen en dat je zeker weet dat het horloge ook nog even meekan (of iets er tussenin).
Een gewone chrono misschien, maar deze met piggyback chronomodule en de moeilijk verkrijgbare onderdelen niet. Niet Omega-gecertificeerde horlogemakers kunnen die onderdelen niet normaal geleverd krijgen en de wel-gecertificeerde horlogemakers hebben vaste tarieven vanuit Omega waaraan ze zich mogen houden.
Wesselink en Vreeker zijn geen handige Harry’s, dat zijn vakmensen. Maar die doen hem dus niet voor het bedrag dat jij noemde.
Ik zou zeggen: try it and find out👍
Mijn voorspelling: je krijgt hooguit €300 meer dan zonder service. Reeel moeten die dingen tegenwoordig ongeveer 2700 opbrengen. Met hele verse service en in top staat gast iemand wel €3000 betalen.
3700 is totaal onrealistisch. Jammer voor je dat dat jouw rekensommetje is aan het einde, maar dat is voor een koper geen argument om €700 te veel te gaan betalen.
Jij kletst ook maar wat he?
Nee. Als je onzin loopt te verkondigen dan zeg ik daar wat van. Dit forum is ook voor velen een bron van informatie, dus het zou fijn zijn als die informatie een beetje in lijn met de realiteit is.
En
zeg je maar tegen je andere persona’s, Rene.
Nou nou - wat is dat nu voor reactie?
p.s. had je nog last van je buikpijn ivm het vertrek van Klokkengek?
Bedoel je Amoon?
Ik weet het niet, jij zegt het.
Als je een reduced werkend wil houden dan kom je niet ver met een €300 service.