Dilemma’s dilemma’s dilemma’s HELP

Niet veel toe te voegen. Ik zou de Lemania zeker proberen vast te houden en de rest inderdaad verkopen. Vintage Speedy er dus in.

1 like

De Lemania zou ik persoonlijk eerder laten gaan dan de Thisy.
De EP4 in de Thisy is voor mij toch specialer en beter dal de Lemania
esthetisch en kwalitatief samen bekeken is de Lemania natuurlijk top.
Moest ik een zeer goed bod krijgen om de Lemania zou ik twijfelen🤔

1 like

Ik vind het een mooie collectie, maar vindt het ook een beetje eenzijdig qua looks. Allemaal een beetje dresser-achtig. Gezien dat je bij alle foto’s het caliber vermeldt, is dat de insteek van je collectie? Ik zou afhankelijk van wat je interesse is in de verzameling of deze verder uitbouwen, en dan letten op onderscheid in calibers en wellicht proberen een horloge met wat andere looks toe te voegen, of, en dit kan jij alleen zelf beslissen, de collectie uit te dunnen en een vintage speedy toevoegen. Met een Speedy heb je wel de andere looks. Veel succes met de overweging, maar ik denk dat je nooit klaar bent met overwegen, Op een gegeven moment gaat het toch weer knagen.

1 like

Dilemma’s opgelost
De Thisy is er uit.
De UG en de Omega 2577 ook en een omega Dynamic en speedy erin.
Nu rustig doorsparen voor een speedy pro.
Lasita, omega 30t2, Tissot en Mutrix vertrekken nog.
Zo zal de collectie eruit zien als alles is vertrokken:

Uploaden…

4 likes

Mooi!!

Heb je wellicht een foto van het uurwerkje van de Omega. Heeft die een zwanenhals?

Goede keuze, succes!

1 like

:scream::sweat_smile:

Hoop verandert al in een weekje!

1 like

Eentonig :joy::joy::joy::joy: wat een grap! Geloof je het zelf?

1 like

Ja als het breed bekijkt wel. Vrijwel allemaal vintage en erg klein, veel patina en op leer.

Wat bijzonder kortzichtig van je. Stuk voor stuk unieke horloges.

Nee hoor, dit is toch mijn mening? Gelukkig mag iedereen een eigen mening hebben.

Een goed onderbouwde mening is prima ja…

Ik zou één grail houden, de Lemania of Cortebert, misschien de Thisy met de Excelsior Park 4.

Thisy is vertrokken
De Lemania en Cortebert weer in het kistje :wink:

1 like