De f in ft is op de luminova-plaat langwerpiger dan op de tritiumplaat. De tekst op de luminova-plaat is daarnaast iets dikker dan op de tritium en de waves zijn iets anders.
Mocht de seamaster 2531.80 qua populariteit ooit in de buurt komen van de Sub dan zijn dat de details die ertoe gaan doen
Had volgens de vertaalde tekst een tandwiel probleem. Volgens mij voert Omega een complete service uit als er iets kapot is of niet naar behoren werkt. Ze vervangen niet alleen het defecte onderdeel. Dat is tenminste wat ik mij heb laten vertellen, zelf nog geen ervaring mee.
Ik kan me ook niet herinneren dat de sword hands waren uitgevoerd met tritium. Volgens mij alleen superluminova.
Het model kwam ook een stuk later uit dan dr skeleton plongeur wijzers.
Bedankt voor de tips allen. Bovenstaande bleek een ernstig gebrek aan zelfkennis Gisteren gekozen voor de smp ceramic. Wat is die ceramische plaat mooi!
Omdat eigeel prima is. Op een bord. Het liefst bij het ontbijt of de lunch. Op een horloge is eigeel kut. En gebakken eiwit-geel ook.
Als dan die lume het ook nog doet, zodat het functioneel wat voorstelt: Prima. Zo niet, dan zou ik 'm gewoon laten re-lumen. Originaliteit kan me de kont kussen ten opzichte van functie.
Nog een reden waarom Tritium kut is. Werkt vaak niet meer. Wat het belachelijk maakt.
Horloge is al druk zat met bolletjes, skeletwijzers, golfjes, best veel tekst, streepkes en een datum, daar hoeft geen dysfunctionele gele reut bij.
Zie boven. Bij gele reut, gewoon niet doen. Wat de letters verder ook maar zeggen. Even serieus, jongens: Kan luminova niet verkleuren?