Dilemma stalen Breitling Superocean Professional III of II

Hallo allemaal, Ik kan geen keuze maken tussen een Breitling Superocean stalen Professional III band of een II. Mijn Superocean II 42 mm is nieuw(2020) maar met de vorige wijzerplaat (dus met de drukke wijzerplaat) deze is gemaakt tussen 2015 en 2020 nu zie ik nergens of deze ook met de II band geleverd werd in het begin. Ik vraag dit omdat ik voor een prikkie een originele II kan kopen die ook nog mooi gepolijst word om de lichte gebruikssporen te verwijderen. Mocht dit niet het geval zijn dan moet ik voor de III gaan.

Ik hoor het graag van jullie.

Mvg,Paul

De pro diver 2 is wel een kale band, de superocean strap of die met strepen (naam kwijt) zal mooier staan denk ik.

Hier zie je de Ocean racer naast de gestreepte en de pro diver 3 (wel met gesp)

1 like

Beste Racerke het gaat om de stalen band, de rubberen pro 3 met vouwsluiting heb ik al.

Ik ben zelf een fan van de Oceanracer band, draagt lekker en stond prachtig bij mijn Superocean Heritage Classic

Nu ik beter kijk betwijfel of de professional 2 überhaupt geschikt is voor een superocean II, volgens mij is de aanzetschakel niet goed ?

Naar mijn weten past alleen de professional 3. Die is ook gepolijst. Een matte band zou ook niet mooi staan omdat de Superocean ook gepolijst is. Was erg gaaf hoor.
breit1
Ben nu iets meer ingetogen met de geborstelde band van de Colt…

2 likes

Nee mat vind ik veel minder mooi dan de bling :wink:heb ze beiden aangehad. Je vind ze niet vaak tweedehands helaas.

Slotje kan erop want de prof 2 is niet geschikt