Dilemma sub VS datejust

Ik heb mijn sub nu al een tijd en zit eraan te denken om hem mogelijk in te ruilen tegen een datejust. Wat moet ik doen, heb eerder een 16613 gehad en was super en nog steeds spijt dat hij weg is.

wat te doen …

2 likes

Je geeft eigenlijk al een beetje antwoord op je vraag. Ik persoonlijk zou de sub houden. Die is veelzijdiger en past bij alle soorten outfits.

Hey @Boyb1… ik ben al jaloers op beide opties! De sub is een icoon, maar ik vindt de datejust ook. Persoonlijk vind ik het nieuwe model datejust heel mooi, maar op jou foto ook heel gaaf.

Hoe oud is je sub en in welke conditie?:stuck_out_tongue_winking_eye:

Waarom wil je 'm inruilen op een Sub?

Persoonlijk zou ik de Sub houden, maar als je voor een eleganter uitziend horloge wilt gaan is de datejust een topper!

Sub houden en lekker rustig sparen voor een Datejust voor erbij, dat zou ik doen…:+1:

2 likes

Wat te doen…

Een eigen mening vormen misschien? Of ga je nu iets kopen omdat een ander het zegt?

5 likes

Twee prachtige horloges.
Kiezen is verliezen. Ik zou de sub houden en (wat langer) sparen voor de datejust.

1 like

De sub houden en sparen voor een DJ erbij (ben ik ook aan het doen :grin:).

1 like

Ik had het zelfde dilemma. Ik had ook een Sub een prachtig horloge maar je zag ze veel te veel. Uiteindelijk een datejust twee gekocht, staal met goude bezel fluted. Een heerlijke combinatie met wat bling. Beste keuze ooit. Toch nog een mooi duiker gekocht voor erbij namelijk een seiko MM 300. Perfecte combi voor mij. Geen makkelijke keuze dat is duidelijk.

2 likes

Sub niet inruilen hoor!

Gewoon lekker doen wat jij wilt! Het zijn geen zeldzame verschijningen dus bij spijt zijn ze gewoon nog verkrijgbaar!

1 like

Hahah he @Boyb1 Niet je sub inruilen joh, staat je veels te goed :wink: Als je een DJ wilt, lekker sparen totdat je 'm erbij kan hebben :smile:

Waarom iets weg doen wat je niet kwijt wilt.
Sparen voor een DJ, als de ‘honger’ gestild moet worden lekker een vintage DJ.

De Sub zou ik zeker houden en waarom overweeg je niet een OP ernaast ?