Dilemma: Tudor Black Bay vs halve collectie

Tja, dat denk je dan… Als je met name Seiko gewend bent. Dat goedkoop aandoende rammeltje ga je bij Tudor echt niet snel horen, schakel te veel of niet.

:sunglasses:

2 likes

Ik zou het allemaal zo inruilen voor de Tudor.

4 likes

Niet alles in die box toch? De Speedy lijkt me te kunnen blijven en desnoods :wink: de Colt ook…

1 like

Het voordeel van een kleinere collectie is dat je minder wijzers moet bijzetten bij een collectiefoto. Het nadeel is minder roulering om de pols uiteraard. Wees eerlijk naar jezelf en bedenk welke horloge(s) je het minst draagt en wat je dan moet bijleggen voor een B&B.

2 likes

@Rlc heeft zijn keuze al gemaakt. Topic kan dicht :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

+1

Dat snap ik ook niet inderdaad, zelfs nog gebrobeerd aan mijn vrouw er mee op te zadelen! Ook niet gelukt overigens😂

1 like

de keuze is gemaakt zie ik, succes met de verkoop @RLC !

2 likes

Ja daar komt het inderdaad wel op…:sweat_smile:

1 like

De Visodate is duurder geworden? :stuck_out_tongue_closed_eyes: Natuurlijk niet handig als onderhandelingspositie :wink:

1 like

:joy::joy::joy: mee op te zadelen zelfs :joy::joy::joy:

zegt dat iets over het horloge of over je vrouw :horse: ?!

no offence :wink: :joy:

1 like

Goed bod valt te proberen :wink:

1 like

Even aan het proefdraaien…lang niet gek toch?

1 like

staat goed hoor

8 likes

Ik zou het ook niet doen. Ik zie geen reden om horloges die je mooi vindt, te vervangen door duurdere exemplaren. Er is toch een reden dat je ze gekocht hebt. Die tudors zijn prachtig, bijkopen wanneer het kan, maar niet vervangen. Een paar maanden later denk je dan die tudor ruil ik maar in voor een rolex.
'k Wil niet tegen schenen schoppen, maar een collectie van een handjevol high end horloges die niet dagelijks gedragen worden en die verkocht worden zodra er iets anders in het zichtveld komt of er winst te rapen valt, vind ik zielloos. Dan heb je in feite niets met het horloge zelf, juist een koop/verkoopverslaving. En budget horloges koop je dan toch wel weer.

2 likes

Ik denk dat het al te laat is, ze staan al in de blauwe rubriek volgens mij…

3 likes

Succes met de verkoop en nog meer met de nieuwe aankoop :+1:t3:

1 like

Heb het gezien, maar ze zijn nog niet verkocht. Zal sowieso een tijdje duren om zoveel horloges te verkopen.

Ja dat is waar, maar zo net voor de feestdagen weet je het maar nooit wie er nog een mooi kado (voor zichzelf) zoekt :joy::joy:

1 like

Afzonderlijk zitten er zeker leuke horloges tussen, maar ik vind het wel erg eenheidsworst en steriel als ik het zo bij elkaar zie…

Zou je het niet leuk vinden om eens wat anders/out of the box te kopen? Iets wat je echt nog niet in de doos hebt?

1 like