Hoe heb je de vrouw kunnen overtuigen, ik bedoel je had net twee andere aankopen gedaan en die gaan nu weer de deur uit.
Heb alleen met mijzelf rekening te houden
Ik zou 8 van de 12 verkopen en de alpinist als eerste, lillek ding man
Doet die ook, was even berichten sturen, maar @RLC en ik zijn nu dicht bij een deal!!
Ik vind hem overigens wel mooi!
Prima, lekker kopen wat je tof vind
GS zou ook tof staan tussen al dat duikergeweld!
Net als de meeste hier. Doen!
Zal de skx houden als beater en de sarb033 aan mij verkopen:stuck_out_tongue_winking_eye:
Je zal geen spijt krijgen van BB
Zie hieronder
Was maar een flauw grapje, maar vermoed dat er meerdere gegadigden zijn voor het horloge.
Heb een keer een oudere BB geserviced. Je wilt eigenlijk niet weten wat je aantreft als je het horloge opent, voor dat geld…
…allereerst een hoop ruimte onder de motorkap, dan een hele mooie grote spacer met cotes de Geneve, en een dito gedecoreerde 2824-2 zonder datum-systeem en -ring - maar wel met alle uitsparingen en inkepingen in de platine daarvoor… Dat zie je dan pas als je de wijzerplaat er af haalt, maar ik weet nu dat het er zo uit ziet als het er - tja - uit ziet. What has been seen cannot be unseen.
Ga in elk geval (was je al van plan) voor de nieuwere manufactuur-versie, als je het toch doet.
Dat is nou precies waarom er op de first gen BB geen kijkglaasje is gemonteerd aan de achterkant…
Wat je niet ziet, is er niet !!
Ik zou die SPB077 in ieder geval houden. Die Alpinist mag weg; daar heb ik helemaal niks mee. Zelfde met die Visodate; te groot en niet bijzonder genoeg.
Zelf zou ik niet voor een Tudor BB gaan, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.
Tudor staat wel langer op mijn lijstje. Vorige maand voor die twee Seiko’s gegaan als soort van tijdelijke tussen oplossing, maar de Tudor begint toch al vrij snel weer te knagen. Daarnaast vind ik de Sarb033 en de Alpinist etc waanzinnig, maar gezien het feit dat ik alleen op vrije dagen een horloge kan dragen krijgen ze gewoon geen draagtijd. Draag dan toch liever de pilaren van de collectie. Onder dat motto is less more en heb ik de berekening/overweging gemaakt om een horloge dat al ruime tijd op mijn lijst staat toch sneller te realiseren dan ergens verderop in 2019. Wellicht deed mijn post overkomen als een opwelling of hersenspinsel of impuls, maar dat is het in feite niet. Les van vandaag: liever in een keer voor het juiste horloge gaan dan twee of meerdere goedkopere die toch niet helemaal het gehoopte/gewenste gevoel geven.
Daarnaast merk ik dat minder horloges voor meer rust in de kop zorgt. Dit gaat de opstelling worden met op het lege plekje de Tudor Black Bay
De Alpinist gaat ook het veld ruimen. Tijd voor wat nieuws.
Volgens mij kan deze op een tegeltje aan de wand!
En ehhh… dat ene plekje onder voor de 79230N is prima natuurlijk maar dan de overige vier vakjes rechts niet meer met kwalitatief minder spul opvullen he… .
We zien de NA wel voorbij komen!
Deze gaan Bye Bye Zwaai Zwaai
Inmiddels allemaal in het blauwe gedeelte
En de Sarb033 is al verkocht
Op de tweede generatie ook niet
Doen… Is af en toe goed… !!!
Ik heb een beetje hetzelfde dilemma, maar dan met mijn gehele ‘collectie’. Alles eruit en een tudor erin?
Blijft moeilijk, maar neig er toch naar het te doen.
Haha, I know, maar bij de 2nd gen is het uurwerk juist wel het bekijken waard als ik @PeterLC juist interpreteer.
Cheers
Hm.
Als dat zo is moet je je afvragen waarom je hier mee bezig bent.
Ik verkocht twee jaar geleden een Stargate en een 5je waar ik nog steeds aan denk.
Ik heb nu inmiddels meer dan een paar horloges gekocht die toch echt ruim meer dan 10-20 keer duurder waren dan dat 5je, en ofschoon ik de nieuwelingen graag draag had ik erge lol met m’n 5je.
Inderdaad, want die foto van die kist is deprimerende eenheidsworst. Zes horloges met donkere plaat waarvan vier met een zwarte bezel. Pfff.
De topictitel kan aangepast worden.
De twijfel is geheel verdwenen.