Dilemma: Tudor Pelagos + Breitling Superocean II versus Rolex Explorer I 39mm 214270

Ik zou wat kleur aanbrengen in die collectie… en wel een zwart bandje voor hem…

Deze voor op het terras!

1 like

Vermoed dat @RLC vroeg of laat een keer zo’n oranje doxa koopt gezien al z’n doxa topics recentelijk.

1 like

Dan zou het een blauwe of een zwarte worden. No worries.

Gemiste kans…

1 like

Maar eigenlijk bedoel ik -en dat is echt in een notendop- het is geen dilemma voor jou. :beers:

Ik vind het advies vragen zonder de intentie er iets mee te doen altijd een beetje onnodig. Je hebt deze vraag een half jaar geleden ook gesteld, waarna er een antwoord volgde waar je niks mee hebt gedaan.

3 likes

Het is ook meer bedoeld om gedachtes met jullie te wisselen en te sparren over horloges. De keuze maak ik uiteindelijk zelf en daar gaat een poll uitslag of wat andere ervan vinden niet echt aan bijdrage.
Dat wil niet zeggen dat jullie mening niet gewaardeerd wordt.

3 likes

Vind de Explorer een prachtig horloge met een leuke achtergrond. Maar het prijskaartje, zelfs 2e hands, dat daar aan hangt staat mij totaal niet aan… succes met je keuze

1 like

Lekker sparren, inderdaad. Wie weet merkt iemand nog wel iets op waarvan jij denkt: ‘Hé… :bulb:!’

2 likes

Exactemundo amigo

1 like

Explorer vind ik mooier dan de Pelagos + de Breitling samen. Zou voor mij een no-brainer zijn.

BB39 vind ik leuker dan de Pelagos. ( dat vind ik een beetje ene lomp horloge eerlijk gezegd… )

2 likes

Iets wat ik zelden doe maar ik heb mijn vriendin gevraagd wat zij ervan vindt. Zij vindt ze alledrie maar saai.

Er zijn relaties gesneuveld voor minder.

Koop een Seiko 5. Knal er een rubber bandje op. Ga er lekker mee zwemmen en slenteren.
Doe eens gek (met je eigendom) :sunglasses:

2 likes

Dit horloge komt er bij RLC niet in. De 5KX staat mijns inziens voor de teloorgang van het ooit zo mooie Seiko…

Koop dan een skx…

Jas daar mee door het leven en laat zien dat je onder alle omstandigheden een horloge draagt! :sunglasses:

Je hoeft er ook niet op te gaan zitten.

Je maakt het leven zo moeilijk voor jezelf. Niet zo krampachtig man.

3 likes

Vind de EX I echt saai…

Datejust of zo… bevalt mij optisch veel beter…

@rlc

Ik ben eruit voor je!

Waarom koop je de explorer er niet gewoon bij?

Is gewoon zoals je weet een super horloge en je hoeft geen afscheid te nemen van de Breitling en tudor!

Klaar. Hopsakee.

Ik bedoel. We hebben het niet over een patek van €15k + en veel meer!

En als het nu even niet kan, over 6 maanden vast wel. :sunglasses:

2 likes

Ja, wie weet heeft onze ralph nog wel ergens 6k rondslingeren. Raar dat het zo’n twijfelkontje is :rofl:

1 like

Precies! Dat zeg ik!

1 like