Het toeval wilde dat een gewaardeerd forumlid dit model zocht en ik heb deze toen van de hand gedaan. Af en toe wel een beetje spijt van maar het kriebelde weer.
Ik heb daarom alleen de Breitling Superocean II nog over wat ik nog steeds een superklok vind.
Sorry, ik wilde niet al te populair doen Crownguard is een grijze handelaar die een groot voorkeur en vertrouwen geniet hier op het forum, en ook op andere fora. Over het algemeen overweegt hij ook inruil, en ik zag dat hij een BB58 te koop heeft staan. Vandaar mijn geschreeuw. Succes met je keuze!
De BB58 is wel heel erg tof en voelt toch een tikje meer premium (verschilt natuurlijk per persoon). Ik dacht ook een beetje kleiner dan de Breitling, wat wel zo mooi is
Edit: en de Oris, ja, heb niks met Oris, de proporties lijken wat vreemd ook.
Top! Ik zal je eerlijk zeggen dat ik nog nooit zaken heb gedaan met de beste man, maar ik lees zo vaak lovende recensies dat ik hem vaak plug als iemand iets zoekt.
Zo’n Tudor BB58…vind je dat écht mooi?
In vergelijking met een SMPc en die Breitling is dat veel meer een tool watch!?
Is dat wat je zoekt en aanspreekt?
Die Oris is mooi en best veel waar voor je geld maar ik vind em voor wat betreft afwerking en uitstraling geen partij voor jouw Breitling noch voor die SMPc!
Maargoed…Ik ben géén Tudor fanboy moet ik bekennen !
Mij te lomp en teveel tool watch!
Ik vind de BB58 persoonlijk meer hebben dan de Breitling. De Sixty-five ernaast zou een prachtig duo vormen. Blijft een persoonlijke keuze uiteraard. Succes met de afwegingen.
De BB 41mm vind ik inderdaad te lomp. Deze spreekt me echt aan maar de Breitling is toch ook mooi. Wordt ook niet meer geproduceerd dus daarom twijfel ik een beetje.
Oris, discreet, handig, slank en stijlvol. Heb bovendien door mijn 65 al meermaals leuke gesprekken gehad met andere liefhebbers die ik toevallig tegenkwam. Dat heb ik zelfs niet met de Speedy…