Ik vind de Po te sportief onder een pak en is ook redelijk dik. De eenvoud spreekt mij het meeste aan van de panerai. Lekker rustig met twee wijzers. En hij is redelijk plat dus zou wel onder een manchet moeten passen.
Je kan dan lekker aan de croco banden gaan! Die staan zeer mooi aan de radiomir. De 210 is overigens een week geleden uit productie gehaald dus ik zou hem zo snel mogelijk kopen als ik jou was. Kijk ook eens naar de JV band van panerai. Echt prachtig.
Als budget geen probleem is voor onder een kostuum: de Panerai.
Toont nl. veel sjieker en eleganter.
De Omega sportiever, zeker met de gekleurde cijfers.
De Po 42 is 14,5 mm en de 210 is 13mm dik. Vanwege de 45mm van de panerai draagt hij ook erg plat. Dat is de reden waarom ik nooit een 210 heb gekocht. Ik vind hem te plat voor mijn smaak.
De Po 42 is 14,5 mm en de 210 is 13mm dik. Vanwege
de 45mm van de panerai draagt hij ook erg plat.
Dat is de reden waarom ik nooit een 210 heb
gekocht. Ik vind hem te plat voor mijn smaak.
Past wel weer mooi onder een niet op maat gemaakte overhemd
Ik vind de verhouding persoonlijk wel weer mooi. Een dikkerdje als een Luminor ofzo staat een stuk stoerder. Maar de Radiomir vind ik toch meer een wat eleganter klokje. Mede dus door de dikte.
De Po 42 is 14,5 mm en de 210 is 13mm dik. Vanwege
de 45mm van de panerai draagt hij ook erg plat.
Dat is de reden waarom ik nooit een 210 heb
gekocht. Ik vind hem te plat voor mijn smaak.
Oh, dat valt me echt reuze mee. Had altijd het idee dat ze rond de 15mm dik waren.
Ik zou dan zelf ook voor de Panerai gaan. Ten eerste vind ik hem erg mooi, en een stukje ‘netter’ dan de Omega, maar ook de dikte speelt een rol als je hem onder een pak draagt, en 13mm is dan een hele mooie maat (tu)