Dilemma

Ja echt hè! Ja wat ik al zei, voor de prijs van die Oris kan ik twee andere horloges kopen van de merken die ik noem. Ik heb nu de Tactico TC2 in bestelling en in december dit jaar wordt de Boschett Cave Dweller weer verwacht dus denk dat ik daar maar op ga wachten. Mocht de TC2 niet bevallen dan orobeer ik hem te verkopen edan kan ik altijd nog voor de Oris kiezen.

Het is een prachtige klok. En gelukkig ook weer niet zo duur, dat mocht je hem door willen verkopen je er financieel compleet op leeg loopt :slight_smile:

Hoi, ik heb zelf een Steinhart en ben hiervoor in Augsburg langsgegaan bij Steinhart Watches, zie: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,340034,340034#msg-340034

Wat je ook kunt doen is je medeforumgenoten vragen of zij het desbetreffende horloge hebben en of je evtl. langs kunt komen om eens te passen.
Je bent van harte welkom als je de Steinhart ´ns wilt passen.

Beste groeten, Rickover

Rickover2 Schreef:

Hoi, ik heb zelf een Steinhart en ben hiervoor in
Augsburg langsgegaan bij Steinhart Watches, zie:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,340034,34003
4#msg-340034

Wat je ook kunt doen is je medeforumgenoten vragen
of zij het desbetreffende horloge hebben en of je
evtl. langs kunt komen om eens te passen.
Je bent van harte welkom als je de Steinhart ´ns
wilt passen.

Beste groeten, Rickover

Bedankt voor je aanbod, ben helaas niet echt geïnteresseerd in Steinhart. Heb er wel veel naar gekeken, vooral naar het Apollon model. Erg mooi maar toch niet wat ik zoek. Wel een goed idee
meer eens rond te vragen of er mensen zijn die de horloges hebben die mij aanspreken. Bedankt voor de tip. Inmiddels de TC2 al gereserveerd dus daar zit ik al aan vast.

En zo kom je elkaar bij toeval tegen in de trein en blijk je uiteindelijk hemelsbreed 200m uit elkaar te wonen.

Leuk je gesproken te hebben Hamari!

Hamari Schreef:

Rickover2 Schreef:


Hoi, ik heb zelf een Steinhart en ben hiervoor
in
Augsburg langsgegaan bij Steinhart Watches,
zie:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,340034,34003

4#msg-340034

Wat je ook kunt doen is je medeforumgenoten
vragen
of zij het desbetreffende horloge hebben en of
je
evtl. langs kunt komen om eens te passen.
Je bent van harte welkom als je de Steinhart
´ns
wilt passen.

Beste groeten, Rickover

Bedankt voor je aanbod, ben helaas niet echt
geïnteresseerd in Steinhart. Heb er wel veel naar
gekeken, vooral naar het Apollon model. Erg mooi
maar toch niet wat ik zoek. Wel een goed idee
meer eens rond te vragen of er mensen zijn die de
horloges hebben die mij aanspreken. Bedankt voor
de tip. Inmiddels de TC2 al gereserveerd dus daar
zit ik al aan vast.

Van Steinhart vind ik aan duikmodellen ook de Tritons

en de Ocean 2 wel mooie klokjes.

Je zegt zelf dat je een klik hebt met de Oris, dus koop dan de Oris, het leven is zo simpel!

Ja erg toevallig en leuk ook! Ben nu ook wel erg benieuwd geworden naar die Sinn van je!

Ik vind die Tritons ook erg mooi! Ben alleen bang dat die iets te groot is voor mij.

Hamari Schreef:

Ik vind die Tritons ook erg mooi! Ben alleen bang
dat die iets te groot is voor mij.

Dat zou goed kunnen, ze waren ook te groot voor mij. De lugs steken, net als op de Apollon, namelijk nogal uit. :frowning: