Dilemma

Hallo,

Ik ben Alexander (45 jaar oud) en heb van jongs af aan al interesse in horloges. 15 jaar geleden heb ik mijn 1ste dure horloge gekocht, nl tag heuer kirium, vorig jaar heb ik mij nog eens laten gaan met de aanschaf van een tag heuer carrera monaco limited edition. Eén van de volgende dagen ga ik een nieuw horloge kopen maar ben aan het twijfelen tussen 2 horloges, nl iwc aquatimer vintage en de omega planet ocean big size. Heeft iemand 1 van de horloges in het bezit en wat vinden jullie er van, wat zou jou keuze zijn en waarom? Bedankt voor je reactie! Groetjes alexander

ik heb geen van beiden in mn bezit, maar ik zou automatisch voor de Omega gaan, die vind ik persoonlijk een stuk spannender

Me too, heb de PO weleens in mn handen gehad, wat een Gaaf ding :}
Zal je zeker geen spijt van hebben. Goodluck(tu)

Ik vind de IWC mooier en daar gaat het toch om, wat jíj mooi vind? Een horloge koop je voor jezelf, niet voor een ander.

Ik geen van beide in bezit, maar hier ook de Omega.
Waarom…? spreekt mij gewoon meer aan.

Dag Alexander.
Ik zou voor de Omega gaan!

En wat vindt Maxima?
:slight_smile:

Ze weet wel iets, maar niet je juiste prijs :wink:

Omdat het over de vintage editie gaat kies ik voor de aquatimer (met in house movement). Alvast zeldzamer dan de PO.
Ik denk dat de productie van dit horloge trouwens recent gestopt is en ze zeer moeilijk te vinden zijn.

Goedemiddag,

Om welke Planet Ocean big size gaat het, de “oude” 2500 of de “nieuwe” 8500?
Ik heb zelf de 2500D en ben er zeer tevreden mee!
De 8500 schijnt een stuk dikker te zijn…

http://s1126.photobucket.com/user/RDK67/media/2013-03-11104632_zpsbb59ac8f.jpg.html

Groeten,
Rob

mijn voorkeur gaat naar de 8500

Ik zou zelf eerder voor de iwc kiezen omdat die toch wat minder “common” is dan de Omega , heb zelf wel een Omega en ook zeer tevreden over echter zie je de iwc’s gewoon een stuk minder vaak .

Ik vind zelf de po mooier. Maar n big size vond ik wat te fors.

Als ik moet kiezen tussen de 2 zal IWC altijd mijn voorkeur uitdragen. Is voor mij toch een tikkeltje exclusiever en stijlvoller.

Ik heb twee PO 2500’s gehad, waarvan ik de big size heb gehouden. Voor mij is het een horloge wat ik nooit meer ga weg doen. Een sportieve duiker van zeer goede kwaliteit. Daarnaast kan je met het ‘spelen’ met bandjes (staal/rubber/leer/nato) veel verschillende looks creeeren. Ik moet toegeven dat ik de Aquatimer Vintage wel een heel gaaf alternatief vind. Zeker een stuk zeldzamer om te spotten.

Heb je ze al een keer om gehad? Ik was er van overtuigd dat een Tag Heuer Gramd Carrera mijn grail was, totdat ik het horloge echt om had…!

Succes met de keuze!

riki Schreef:

Als ik moet kiezen tussen de 2 zal IWC altijd mijn
voorkeur uitdragen. Is voor mij toch een
tikkeltje exclusiever en stijlvoller.

Dat dus.

ik zat even te googelen naar beide types, maar ik vind deze vintage aquatimer erg mooi :slight_smile: :