Dilemma

Ik had als doel voorgenomen om na de vakantie mezelf te trakteren op een Omega Seamaster. Maar nu begin ik toch wat te twijfelen.

Een Speedy Reduced kost 1310 euro, goedkoper als een Seamaster. Met korting zelfs 995 euro.
Maar ook een pro is bij Steiner volgens horen zeggen 1650 euro. Volgens mij ook zo bij Kormelink

Wat voor suggesties zijn er nog meer voor dit geld. Heb al maximum 1650 euro
Zat ook aan een Sinn EZM1 te denken.

Ps, die korting bij Kormelink, geldt die voor iedereen of alleen als je er bijvoorbeeld 2 koopt, zoals luuk en liron destijds.

mvg Tom

Tom, ik zou dan gelijk voor de Speedmaster Pro gaan. Ik vermoed dat Kormelink hem ook voor een Steinerprijs moet kunnen leveren.

Groet,

Peter Z

Heeft er niemand suggeties

Hallo Tom,

Als de keuze zou gaan tussen een Speedmaster reduced of een Speedmaster Professional zou ik zeker gaan voor de Professional. Ondanks het feit dat het een handopwinder betreft, ondanks het feit dat het geen saffier glas maar Hesalite glaasje heeft, ondanks het feit dat de waterdichtheid nihil is.

De keuze tussen een Seamaster Professional of een Speedmaster Professional is een veel lastiger keuze. Het betreft hier twee totaal verschillende types horloges. Je zult eerst zelf de keuze moeten maken voor welk type je wilt gaan.

De Sinn EZM1 is een fantastisch horloge. Tip…Neem er wel een met titanium band.

Ik heb zelf twee Speedmasters, twee Seamasters en ook de Sinn EZM1. Met geen van deze maak je een slechte keuze.

Nadeel is echter dat de Sinn EZM1 steeds lastiger te verkrijgen zal zijn, hij is in deze vorm (met de Lemania5100) uit productie.

Mail me anders even, misschien dat we iets voor elkaar kunnen betekenen.

gr,
Hans Mennink

Mailtje is onderweg

Spaar anders door voor een Ariadne of Pallas :smiley:

Helemaal mee eens Jaappie!!

Gelukkig maar :D.