Dins1

Erik blijft een prima partij om zaken mee te doen!

1 like

Horloge verkocht aan Erik @dins1. Super vriendelijk en ik zou direct weer zaken doen met hem als ik de kans krijg. :ok_hand:t3:

1 like

Prettig zaken doen met Erik @dins1.
Niets op aan te merken, ik zou het zo weer doen (daar heeft hij ook de horlogeverzameling voor trouwens​:joy::ok_hand:)
Thanks Erik.

1 like

Centina verkocht aan @dins1
Snelle deal, komt afspraken na, niks op aan te merken.
Kortom een aanrader, wie weet tot een volgende keer!

1 like

Goed zaken gedaan met @dins1
Prettige ontvangst en na een leuk gesprek, waren wij het snel eens. :ok_hand:
Zeker voor herhaling vatbaar.
Erik, bedankt!

1 like

Hele mooie Raketa gekocht van @dins1: ondanks zijn leeftijd ziet 'ie er nog heel goed uit. Afhandeling Ă©n communicatie gingen ook super snel en fijn! Zeker een aanrader om zaken mee te doen. Bedankt!

1 like

Deze week een mooie deal gesloten met Erik. Een fijne vent, ik kan hem iedereen aanbevelen. Thanks!

1 like

Ik heb een bijzonder positieve ervaring met Erik / @dins1! Naar aanleiding van een HF post heeft hij mij een vintage Pontiac aangeboden (die hem met 30mm te klein was). Het was een gezellig en enthousiast PB contact. Ik mocht niets voor het klokje betalen, de enige ‘deal’ was dat ik 'm zou dragen en af en toe een foto post in de vintage sectie :grinning: Ik mocht naar wens een donatie aan een goed doel doen, wat mij betreft een heel leuke manier van iets ‘terug’ doen.
Het horloge was zéér grondig en veilig ingepakt en snel verzonden. Ik vind het heel mooi, het loopt perfect en had ook nog een mooi bijpassend leren bandje, ik draag het met veel plezier!
Erik is zeker een aanrader om contact mee te hebben en zaken mee te doen, dankjewel Erik!

1 like

Ik heb een hele leuke Certina vintage van Erik (@dins1) overgenomen. Ik heb hem benaderd via PB omdat ik wist dat hij dit horloge in zijn collectie had. Na enige twijfel besloot hij dat het horloge mocht vertrekken. Heel schappelijk, voor de prijs waarvoor hij het horloge zelf had aangeschaft.

Het contact (via PB, Whatsapp en in real life) verliep soepel en was erg gezellig. Bijzonder geschikte kerel, echt een aanwinst voor het forum. Nogmaals bedankt!

1 like