Dins1

Horloge verkocht aan dins1. Prettige vlotte communicatie en afhandeling. Prima zaken gedaan dus met dins1

2 likes

Ook ik heb prettig zaken gedaan met @dins1. Wat mij betreft (tu)

2 likes

Horloge gekocht van dins1.
Snelle en prettige comminucatie,Track&trace gekregen bij verzending en het horloge was super verpakt.
Helemaal top! :grinning: :thumbsup:

1 like

Vandag een cadeau gekregen van dins1 : heel mooie en aardige actie van hem !
Ik ben hem erg dankbaar :smile:
Bruno

1 like

Ik heb heel prettig zaken gedaan met @dins1. Communiceert heel snel, eerlijk, helder en houdt zich aan de afspraak. Zou geen seconde twijfelen om nog een aankoop bij hem te doen! (tu)

1 like

Leuke deal gedaan met @dins1, fijne koper, makkelijk in de omgang, vlot van betalen!

1 like

Horloge verkocht aan Erik @dins1

Snelle betaling, nette en snelle communicatie.

Zo zie ik het graag!:+1:

1 like

Leuke transactie gedaan met Erik @dins1. Niets op aan te merken! Volgende keer graag weer!

:+1:t2:

1 like

Snel, netjes bandje verkocht aan @dins1 zoals het hoort!! Fijn!!

1 like

Bandje verkocht aan @dins1, snelle betaling, vlotte communicatie, goede koper!

1 like

Horloge overgenomen van @dins1. Al voor mijn betaling kreeg ik van Erik het bericht met foto, dat het horloge onderweg was! Kortom een mooi horloge en een geweldig mooie blijk van vertrouwen van Erik, waardoor mijn vertrouwen in dit forum en haar leden nog groter is geworden dan het al was; echt top!! :+1::+1::+1:

1 like

Horloge mogen overnemen van @dins1. Prettig contact en soepele afhandeling. Goede verkoper dus.

1 like

Vandaag een mooie Heuer stopwatch van @dins1 ontvangen.

Vlotte afhandeling en perfect verpakt!!

Nogmaals hartelijk dank👍

Marc

1 like

Vorige week een mooi oud Niga horloge van Erik gekocht. Reageerde direct op mijn aanbod. Helaas bleek bij ontvangst dat horloge niet meer liep. Erik bood gelijk aan om het horloge terug te nemen. Maar dit is niet nodig een beurtje van het uurwerk door @PeterLC lost het probleem op.
Goede communicatie, snelle oplossing aangeboden, kortom aan te raden.

2 likes

Wat stopwatchen overgenomen van @dins1 zodat mijn verzameling Excelsior Park weer iets uitgebreider werd met 3 rattrapantes.

Top contact, Erik verstuurde al voor het geld op zijn rekening verscheen. Kortom een heerlijk vertrouwelijke deal.

1 like

Erik heeft een horloge van mij overgenomen. Fijne communicatie en betaling was snel overgemaakt. Top afhandeling!

1 like

@dins1 is een lid van HF waar ik altijd blij van word. In dit geval ook als verkoper. Erik is betrouwbaar, snel en erg prettig in de communicatie. Een aanrader dus!

1 like

Ook voor mij een positieve ervaring. Erik is zeer snel en correct met de afhandeling. Zonder meer aanbevolen!

1 like

Erik @dins1 nam twee bandjes van me over. Soepele communicatie, vlotte betaling, helemaal prima!

1 like

Van Erik een stevig boek over Minerva en MontBlanc overgenomen; top verpakt, en keurig in de omschreven staat. Helemaal goed! :+1:

1 like