Diol

Ik kocht een horloge van @Diol waar we een eerlijke prijs voor genegotieerd hebben op een vriendelijke en correcte manier. Het horloge werd vervolgens prompt erg goed ingepakt & verzonden, waarbij ik voortdurend op de hoogte werd gehouden van de status.

Ik heb het horloge mogen ontvangen en het verkeerde in de staat die omschreven stond (als nieuw). Op de hele ervaring is absoluut niks aan te merken; ten zeerste aan te raden!

Mvg,
Bart

3 likes

Bedankt voor de snelle afhandeling!

1 like

Ik heb van forumlid @Diol a.k.a. onze Young Padawan een zeer leuke Dan Henry vintage compressor style horloge overgenomen. Na een aantal berichten over en weer bleek dat we bij dezelfde werkgever aan de slag zijn. Ik heb na overmaken van de fondsen het horloge opgehaald bij een van onze nevenkantoren. Geweldig toch. Ik kan Olivier ten zeerste aanbevelen om zaken mee te doen.

1 like

Ook ik heb een goede ervaring mat Olivier@diol.
Horloge werd snel en bomproef geleverd en gaat zich nu in de Rode Zee bewijzen.

1 like

ook ik heb een prima ervaring met Diol… goeie communicatie, goed ingepakt en snel geleverd ! nogmaals dank !
Klaas_w

1 like

Inschrijving op de HFLE 2020 van Olivier overgenomen. Snel en goed geregeld. Prima ervaring.

1 like

Horloge overgenomen van @Diol . Alles volgens het boekje; prettige communicatie en snelle verzending. Aanrader dus! :+1:

Olivier, bedankt! :ok_hand:

1 like