Dat komt omdat je vaak wel een sausje in je kartonnen bakje krijgt. Een beetje Speedy bezitter let wel op met zijn 5 ATM. Poeh, liever de Rolex om. Die kan wel tegen een spetter mayo.
Wat je nu zegt is dat de dood van de mijne mijn eigen schuld was.
Lag er mayonaise in die vuilnisbak waar je dat ding toen in hebt gekieperd?
LOL
Hij probeerde het kanaal over te zwemmen met zijn Speedy om!
Offtopic
Personen (en vaak uitzendbureaus) die deze slogan gebruiken als lijfspreuk snappen niet waar het leven om draait.
Ontopic, koop waar jij je prettig bij voelt (uiteraard is prijs een onderdeel van de keuze, maar maakt deze niet leidend)
Bedoelde er mee te zeggen van dat als je hard werkt veel haalbaar is.
Dat betekend natuurlijk niet dat je iets âmoetâ kopen omdat je het geld er voor hebt.
Voor mij was mijn eerste echte horloge echt iets waarvoor ik hard gewerkt heb.
@Davy91 gebruikt deze slogan volgens mij om uit te leggen waarom ie één of meerdere horloges koopt.
Niet als levenswijze of levenswijsheid!
Ik heb al mijn horloges van tussen de 7 en 10K altijd minder gevonden dan mijn 15K plus horloges. Ik zeg altijd: je moet gewoon lekker kopen wat je leuk vindt maar je moet nooit 5000 euro schrijven maar 5K.
Want dat klinkt meer alsof je het grote geld ziet als iets kleins.
Ik heb zelf na een paar hoogsegment Audiâs de omslag gemaakt naar Bentley en Rolls.
Iedereen voor zich maar ik stap toch liever in de Rolls. En met chauffeur want dan ik op de achterbank naar mijn geslachtsdeel koekeloeren in de hoop dat âie toch alsjeblieft iets langer mag worden.
die heerlijke goedkope barrel omdat het niet erg was dat er een kras op kwam. Zelf eenvoudig de auto een nieuwe kleur geven, omdat het kan⊠4 bussen plastidip, vuilniszakken en schilderstape en een paar uur creatief bezig. Lol in elke bocht omdat de grens van het plezier zo dichtbij is⊠En toch altijd betrouwbaar geweest in weer en wind, -18 in de winter en +30 in de zomer. En lekker die oude kap omlaag bij elk moment van lekker weer. Ik mis mijn golf cabrio⊠en die lijn trek ik door naar horloges. Het meeste plezier zit in zorgvrij draaggemak met een horloge die jou plezier geeftâŠ
Jongens, het heeft een tijd geduurd.
Geprobeerd, maar ik viel in slaap.
Ook geprobeerd, maar J lachte me vierkant de tent uit. Gelukkig maar. Want ik kreeg een slap pielemoosje van die muziek. Het was best raar.
Goeie comeback na een maand. I approve.
HĂ© @Haas, wat is nou het resultaat van een maand discussie? En is Mr B een verwijzing naar mân favoriete winkel in de Warmoesstraat?
Ik zou met de Ferrari beginnen.
Als je niks anders gewend bent maakt het qua rijstijl niks uit.
Beter meteen top spul, zo heb ik het ook gedaan.
Alles minder is dan easy peacy
Trouwens mijn eerste vierwieler was een Tonykart/Bultaco125
Dat ging al behoorlijk hard vond ik
Haha
Het resultaat na een maand is dat er als eerste een golfje op de lijst staat (SKX007J), ook omdat het de laatste batch schijnt te zijn. En de grail is nu een speedmaster pro, maar dat is nog ff doorsparen. En voor de gein een komandirski, niet omdat het moet, maar omdat het kan
Koop gewoon het allermooiste en haalbare horloge. Heb je het geld nog niet, (want ) spaar er dan voor en doe zo lang met die mooie Hamilton. Kan je genieten en je hebt iets om naar uit te kijken .
Ik had laatst de SKX om de pols bij een medeforumlid, en er was zeker een dikke klik, dus die wordt eerst even binnengehaald. En inderdaad, verder rustig sparen, naast alle andere verplichtingen.
SKX is altijd goed. Niet voor niets een forumfavoriet. Fijn om te dragen, veel horloge voor je geld, behoorlijk waardevast en heel courant, als je er nog eens vanaf wilt. Prima keuze!
Klopt helemaal! Echter bij de 007/009 voor mij (smalle polsen), die vreselijke 22mm bandâŠ
Je bedoelt de standaard Z-waveband? Begrijp niet helemaal waarom je geen 22mm brede band zou kunnen dragen aan een relatief smalle pols. Of bedoel je dat die band vrij lang is? Gelukkig staat ongeveer iedere band goed aan een SKX; zeker de 007. Dus een andere rubber band, een stalen band (diverse opties), een nato of zelfs evt. leder (hoewel dat niet mijn voorkeur zou hebben)⊠Hij kan het allemaal hebben.
Helemaal waar⊠de reis is erg leuk en soms ga je ook weer terug naar een oude bestemming. In ruim 3 jaar hier inmiddels zoân 150 horloges gehad⊠ja soms kan je als flipperaar doorslaan. Sommige waren maar een paar tientjes en sommige gingen richting de 4k. Maar tis allemaal leuk⊠tis de hobby⊠vele malen tegen mezelf gezegd dat ik moet inkrimpen⊠soms gelukt om binnen een paar maanden weer met een volle box te zitten. Oftewel ik ga weer wat inkrimpen⊠5 horloges blijft het einddoel