Discohorloge!

http://www.youtube.com/v/76JnVf8PS3U
:smiley:

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Dat vraagt om een inkoopactie :wink:

Ik ben er bij!

Ik geloof dat ik verliefd ben!!! Ik heb mijn bestelling van die Zeno meteen stop gezet; dit is m gewoon! :smiley: :smiley: :smiley:

nieuwe limited ??
groet, frank.

zeker geinig, :smiley:

ze staan op ebay… UHR TRASPARENT POLYCARBONAT LED 7 FARBEN WATCH MONTRE

Joost,

Ik kan 'm niet vinden. Heb je wat meer info voor mij?

Zit er aan te denken om ze als kado te kopen voor de kids (weet overigens niet hoe duur ze zijn…)

Groet,

Richard

Dank je Ajan. Is goed te doen als geintje…

Als je die aanbieder mailt Richard, vraag 'm dan voor de lol eens wat 10 van die dingen kosten? Ik wil er wel een…

Heren, kom en verman u zelf. Met z’n allen een LED horloge aanschaffen is tot daar aan toe (ik geef toe, ik moest ‘even’ een drempeltje over). Maar een inkoopactie voor zo een gruwelijk lelijk, verschrikkelijk plastic horloge? Ik weet niet wat ik lees! Voor de kinderen, oké, dat is een goed excuus, maar Henrik (en anderen) zouden toch heel veel afstand moeten nemen?!

:wink: Gerwin

De schuld wordt toch niet weer op mij geschoven he?! :smiley:

Ik vermoed dat er gauw een ‘Waarom ik mijn collectie voor 80-90% uitdun - deel 3’ aan zit te komen :wink:

Ja maar ik heb een dochter van anderhalf die het vast leuk zal vinden (heb ik toch een excuus gevonden:))

Ik weet wel zeker dat er zo’n deel 3 gaat komen, als het maar niet meer dit jaar is :wink:

hoort zoiets niet bij het chemie`s afval thuis.??

(:d

LOL

Gerwin

laten we het maar bij het horloge houden.