Discussie verwijderd

beste medeforummers,

Vanmiddag had ik, omdat dik toch met een griepje op bed lig, een berichtje gepost waarin ik een verhaaltje deelde over het feit dat ik een nepsub had besteld. Die had ik besteld voor mn vrouw die er eerst een tijdje eentje wilde dragen voordat ze tot de aanschaf van een echte wilde overgaan.

Nu zag ik dat dit bericht verwijderd is. Ik vind dit er sneu; niet alleen weet zo goed als iedereen dat ik niet van de neppers ben en van het bewuste merk ook een aantal exemplaren bezit; daarnaast lijkt mij een forum toch met name ook een platform waar liefhebbers / kenners ervaringen delen.
Maar waarschijnlijk omdat ik het woord “nep” heb genoemd óf omdat ik op het einde van de post met een kwinkslag heb opgemerkt dat eigenaren van een dergelijk klokje zich bij mij kunnen melden, is het bericht verwijderd.

Ik vind dit erg sneu en jammer en wou dat toch even melden, zeker gezien het feit dat ik niet eens een berichtje heb ontvangen met daarin de reden.

Joep

nep of niet maakt me niks uit,zou ook wel een franck muller willen maar ja ben maar een dakdekker.snap echt niet waarom mensen hier zo moeilijk over doen.oke als je het te koop zet als zijnde echt ja dan kan ik sommige reacties wel waarderen.maar ach laat iedereen in z’n waarde ook met horloges.vriendelijke groet remco.

foutje.

Zo zie je maar weer: de forumgoden straffen onmiddelijk.

Uit de algemene forumregels, het eerste topic bij Algemene Horlogepraat:

Een paar belangrijke tips voor nieuwe leden:

• Op dit forum worden replica horloges niet op prijs gesteld, vragen erover dus ook niet. Mocht je een vraag over een replica horloge hebben, zoek dan svp een ander forum.

oke maar misschien een idee om een topic te openen met daar alleen maar replica vragen of andere zaken kan je zelf beoordelen of je kijkt of niet.

Beste Marijn,

Het ging niet om een vraag, noch om het voorstellen van een replica.

gr.Joep

Mensen zijn soms zichzelf niet wanneer ze een griepje hebben, gelukkig ben ik er niet vatbaar voor ;).

Mensen hebben soms last van zelfmedelijden wanneer ze een griepje hebben, gelukkig ben ik er nog steeds niet vatbaar voor ;).

Beterschap

Heb nog nooit gereageerd op zulke post, maar nu…

Als je er bezit, dat is je goed recht. Maar ik en wellicht 99% van de leden, hoef er echt niets over te lezen.
Daarvoor ben ik als horlogeliefhebber(!) niet actief op een horlogefora.

Geen aanval op de topicstarter, maar geldt algemeen.

Gr. Glenn

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Glenn Schreef:

Heb nog nooit gereageerd op zulke post, maar
nu…

Als je er bezit, dat is je goed recht. Maar ik en
wellicht 99% van de leden, hoef er echt niets over
te lezen.
Daarvoor ben ik als horlogeliefhebber(!) niet
actief op een horlogefora.

Geen aanval op de topicstarter, maar geldt
algemeen.

Gr. Glenn

(tu)

spaar wel ff 10 jaar door voor een franck muller.de kroon kan ik nu kopen hahaha.