Dit gaat een heel dure worden (hoop ik voor de verkoper)

Je stoft een doosje af, je ziet dat er wat Rolex spulletjes in de doos zitten en dan zet je het op eBay…

Een kistje vol met Rolex MilSub spullen! Volgens TZ-UK’ers zijn de bezel inserts al 10.000 per stuk waard!

Menno

http://www.ebay.co.uk/itm/300615711543?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%3A80%2Fsch%2Fi.html%3F_from%3DR40%26_trksid%3Dp3984.m570.l1313%26_nkw%3D300615711543%26_sacat%3DSee-All-Categories%26_fvi%3D1&_rdc=1#ht_500wt_1202

Mijn eerste indruk, kijkende naar de foto’s, is dat er vrij veel gebruikte/vervangen onderdelen tussen zitten. Een paar bezel inserts zien er versleten en verkleurd uit. Ook het zakje van een van de wijzerplaten is verre van nieuw, gekreukeld en vaak open en dicht geweest.
Nou ben ik absoluut geen Rolex kenner en ben wel benieuwd naar de zeldzaamheid van dit spul.
T’is inderdaad een gouden zoldervondst, zo laat ook de verkoper blijken :slight_smile:

ernst Schreef:

Mijn eerste indruk, kijkende naar de foto’s, is
dat er vrij veel gebruikte/vervangen onderdelen
tussen zitten. Een paar bezel inserts zien er
versleten en verkleurd uit. Ook het zakje van een
van de wijzerplaten is verre van nieuw, gekreukeld
en vaak open en dicht geweest.
Nou ben ik absoluut geen Rolex kenner en ben wel
benieuwd naar de zeldzaamheid van dit spul.
T’is inderdaad een gouden zoldervondst, zo laat
ook de verkoper blijken :slight_smile:

Je bent serieus?

Zwaard handen spicifiek voor de militaire submariner, circle T wijzerplaten, militaire inlay’s en wellicht nog enkele twin lock kronen. Ik denk dat dit over de 40.000zal gaan.

Absurd? Ja… natuurlijk. Behalve als jij je mil sub met service inlay en service plaat (zonder de T) weer authentiek kunt maken. Vraagprijzen op VRF liggen tussen de 60.000 en 100.000 afhankelijk van staat en bewijs.

gr. Roel

Op VRF is er een draadje over deze ‘aanbieding’ als het allemaal echt is kan het veeeeel gaan opleveren

Zondagmiddag-update: met nog 3 dagen te gaan al over de $11.000,–

Menno

Zeemeester Schreef:

Op VRF is er een draadje over deze 'aanbieding’
als het allemaal echt is kan het veeeeel gaan
opleveren

Er wordt nog al getwijfelt ovr de echtheid…

Weet iemand waar deze op is geëindigd?

Lijkt wel of het van Ebay is weggehaald. Waarschijnlijk gaat de verkoper de items apart verkopen denk ik.

Vond wel dat de verkoper zich erg vrijblijvend uitliet in zijn omschrijving.
Heb vaak de indruk dat verkopers van dit soort vondsten zich expres wat van de domme houden omwille van het ‘mooie verhaal’.

Nee. Er is iemand met verstand van zaken wezen kijken. Alle verpakkingen echt, alle onderdelen nep. Aanbieding is teruggetrokken. Verkoper had 1100 mails gekregen. vreemd verhaal…

Fijn zulke verkopers.

Bedankt (tu)

Mark020 Schreef:

Nee. Er is iemand met verstand van zaken wezen
kijken. Alle verpakkingen echt, alle onderdelen
nep. Aanbieding is teruggetrokken. Verkoper had
1100 mails gekregen. vreemd verhaal…

Is dit ergens te lezen?

Jürgen Schreef:

Mark020 Schreef:

Nee. Er is iemand met verstand van zaken wezen
kijken. Alle verpakkingen echt, alle onderdelen
nep. Aanbieding is teruggetrokken. Verkoper had
1100 mails gekregen. vreemd verhaal…

Is dit ergens te lezen?

Hier Jurgen:
http://www.network54.com/Forum/207593/thread/1320168374/The+Military+Green+Box+is+genuine

K = Kamal van BJSonline, ooit een forum (vintage) Rolex grootheid maar door wat gedoe in de top (lees; iedereen begon klokken te pvd-en en ze x4 te verkopen) nu het zwarte schaap. Zelf noemt hij zich overigens de Highlander, There can only be one.

Gr. Roel