Dit heb ik liggen, zit er iets interessants bij ?

Ik vind ook dat de reacties onvriendelijk zijn, maar het gelukzoekersgehalte is mij ook echt iets te hoog. Voor zover ik kan beoordelen niks liefhebberij maar enkel de hoop dat hij iets kan verkopen

3 likes

Niks van aantrekken van sommige blaaskaken hier :innocent::smile: jij weet tenminste hoe laat het is,want de meesten hier kijken wel 350000 keer per dag naar hun klokkie ,maar weten nog steeds niet hoe laat het is.

Je neemt met het bezoeken van dit forum echt een risico.
Als je echt het virus te pakken hebt ,zoals velen hier ,kost dat alleen maar je sociale leven.

Je vervreemd van je vrouw ,omdat je of met je kont op dit forum mot zitten of of op andere forums.
Je zuurverdiende spaargeld en andere inkomsten gaan er op den duur aan omdat je die volgende ‘‘grail’’ MOET hebben.
Je sluit je op in je woning omdat je dan in alle rust apatisch naar je nieuw verworven aanwinsten kan staren
Je MOET naar elke rikketik of rommelmarkt om je FIX te scoren en als die dan weer uitgewerkt is …tja…

Dus al met al…is het ut waard???..:innocent:

.
.
.
.
.
.
.
Oh yeah…its a way of life.

3 likes

Ik val jou er ook niet op aan. Maar als iemand een fatsoenlijke bejegening of warm welkom verwacht, mag hij/zij de forumleden ook wel wat gepaster benaderen. Zeg nou zelf, wat klopt er wel aan de vraagstelling:
de intro?
de toelichting bij de horloges?
de fotokwaliteit?
anythjng at all?
Eigenlijk maken wij er al veel te veel woorden aan vuil. De reactie van Bert1 dekt de lading nog het beste.

Cheers

1 like

Nou Gino, het enige interessante horloge is de Pontiac.
Als ie loopt geef ik er €5,- voor, inclusief verzending :wink:

Grt.

Echt weer zo een low baller!!..jij weet ook wel dat die Pontiac 7,50 waard is.

:innocent:

3 likes

:laughing:

Grt.

PS

Desondanks staat het bod.

Ik heb bewust nog niet gereageerd, topics waarbij geen leestekens zoals punten en komma’s worden gebruikt sla ik over. Dit topic kan ik ook niet anders zien als een poging om op z’n best taxatie waardes te krijgen en op z’n slechts een doorzichtige poging om rommel te slijten. Maar om de vraag te beantwoorden: nee hier zit niks interessants bij.

1 like

Troep.

Pfffff, wat ben je weer netjes…:grin:

1 like

Ik ben bang dat Gino niet de beste camera heeft van het forum, wel een opmerkelijke collectie. Deze verzameling zal menigeen hem niet nadoen. Opmerkelijk vind ik ook de sand paper look van een aantal horloges.

2 likes

Chronometer is altijd goed.

4 likes

Ben zelf ook met zo’n zooitje troep begonnen.
Keep up the good work!

Mag niet he, regeltjes enzo…

Als je A doet moet je ook B doen. Dat halve gedoe is ook zo niks, beetje laf zeg maar.

Je schat me niet erg hoog in merk ik :wink: Maar voel je vrij om je aangesproken te voelen, of niet natuurlijk. De echte lulhannesen weten het wel van zich zelf :grimacing:

Maar ik ben zo benieuwd wie jij nu een lulhannes vind. Niet dat algemene geroep, gewoon namen en rugnummers.

Is 1984 jouw geboortejaar Jef?

Klopt…

Ah vandaar…:innocent:

Jij sowieso niet hoor. Ik weet dat jij in het echt een hele vriendelijke en rustige vent bent :blush:Tenminste, dat denk ik zomaar.