Vandaar m’n forumnaam inderdaad. Als ik in 1990 geboren was, dan had ik nu Jeffreyh1990 geheten
gezelligheid hier weer.
Zoals in ieder topic, is 80% niet ter zake doend insiders gebral.
En het zijn bijna altijd dezelfde baasjes.
Ik word hier erg moe van.
Ik overweeg het opzeggen van mijn lidmaatschap.
En meestal uit 1984.
Je hebt nog groot gelijk ook. Elke nieuweling die hier komt wordt gelijk tot op z’n schoenveters afgefikt. Tenzij ze een stel tieten heeft, want dan staan er binnen 10 minuten 100 welkomsberichtjes klaar (Geweldige stunt van Jaap trouwens
)
Arme Gino is misschien een jongen van 14 die er een sport van heeft gemaakt om op rommelmarkten te zoeken naar leuke horloges en komt hier zn “buit” delen. Misschien moeten we iedere nieuwkomer het voordeel van de twijfel geven en gewoon hartelijk ontvangen.
Misschien, maar misschien mag Gino ook wat meer ‘zenden’, hij staat wel erg in de óntvangen’ stand.
Gewoon doen, niet posten dat je het overweegt.
Misschien. Maar de eerste paar reacties waren nou niet bepaald de meest vriendelijkste. Het is niet zo wereldvreemd dat hij er geen zin meer in heeft. Voor de rest is deze uitleg aan jou natuurlijk zinloos, jouw enige doel is de boel opnaaien en een beetje stoken tussen iedereen Maar je hebt vast meer in je mars denk ik! Als je echt die fijne vent bent die ik denk dat je bent vraag ik me af, waarom Louis? Wat zit je dwars?
Zeg, kan je niet gewoon om zijn foonnummer vragen om een date te scoren?
Louis heeft gewoon een beetje liefde nodig! De Grinch van het horlogeforum
Nee, da’s niet waar,opnaaien is nooit het doel. Jij begint te lulhannesen in het algemeen en dat is wat me dwars zit. Zeg dan tegen Jantje of Pietje of gewoon gelijk tegen Louisje dat ie lulhannest. Of zoiets.
Eerlijk is eerlijk, je hebt er een beetje een sport van gemaakt om de boel op stelten te zetten. Het heeft je zelfs een (of meerdere) ban(s) opgeleverd. Nadien ben je tot het besef gekomen dat je het forum toch te leuk vindt om te missen en ben je een beetje tammer geworden. Laat je nou niet weer verleiden en blijf gewoon die aardige vent die je nu bent. Word geen lulhannes!
Helemaal waar, als het Gina was geweest…
Die mag wel eens stoppen met op dromen te leven.
Gezellige boel hier!!!
Pontiac lijkt me niet verkeerd, en zijn de meesten hier van ons niet op een gelijkaardige manier zo gestart???
Candide… stuck in the 80s
Ps lekker makkelijk draadje om de dag mee te beginnen
Tis "lulhannesSen
De pontiac is m.i. het leukst, staat er een op tweedehands.be. Nieuwe batterij erin en kijken of het loopt.
Welkom hier op dit forum !
Hoi Otto,
jij als oude rot weet t uiteraard beter dan ik, maar volgens mij is intro niet verplicht en toch heeft Gino dit wel gedaan. Toelichting? Wat wil je weten als je zo al ziet dat r niks duurs/interessants ligt.Fotokwaliteit; scroll eens ff gauw 11 jaar terug om mijn foto’s van mijn 1e aanwinst, een vd Klaauw, te bekijken. Als iemand die nu zou durven plaatsen wordt zo iemand met de grond gelijk gemaakt.
Anything at all; gelukkig zijn er oude rotten als jij die al jaren een steun en toeverlaat zijn, die zich hebben ingezet dmv inkoopacties, organiseren van meetings en betrokken zijn bij de limiteds. Wat ben ik blij dat groentjes als @drex en ik nog veel kunnen opsteken van deze forumtoppers (of forumstoppers- doorhalen wat niet van toepassing is)
Het doet me deugd om te zien dat iemand met een indrukwekkende aanmelding van Mei dit jaar een ander oude rot, Gino, eens ff goed laat zien hoe hier gehandeld dient te worden. Zucht, had ik die oude tijd maar meegemaakt. Ik heb echter slechts 11 jaar lidmaatschap erop zitten en een paar maanden daarvoor meegelezen op Prikpagina.
Ik moet nog veel leren over de nieuwe forum methodiek!