Dit heb ik liggen, zit er iets interessants bij ?

Hoewel geen 11 jaar lid moest ik mij gisteren echt inhouden om niet iets zeer gelijkaardig te schrijven eerlijk gezegd.
Spijtig dat nieuwe mensen telkens weer afgemaakt worden door enkelen. Ben benieuwd of jullie in het echte leven ook zo onbeleeft zijn of dat dat enkel vanachter een scherm lukt.

6 likes

Louis is in het echt een keurige, nette en beleefde burgeršŸ˜‚

nah neu almal afgeleeft spul

Gini

jeanny

1 like

Ach, het leven is ook niet wat het lijkt…

1 like

Het belang is het plezier op en de kwaliteit van het forum.
Jonggediend of oude rot alhier heeft daar mijns inziens niets mee te maken.
Zonder (zelf)kritiek verandert er niets, wordt er niets beter.
Zolang de communicatie hoffelijk en daardoor constructief verloopt, zie ik geen probleem en ga ik van mijn hart geen moordkuil maken.
Ook naar objectieve maatstaven denk ik dat zelfs jij dit topic amper een verrijking van het HF kunt vinden.
Imho.

Groet…

2 likes

Dat was t ja!

Sorry for nitpicking…:yum:

door dit soort reacties wordt het plezier er niet groter op hier.

Een half jaar lid en dan dit soort reacties…

We hoeven er geen strijd om woorden of formulering van te maken. Mss is volgende keer helemaal zwijgen of het negeren van bepaalde posts beter dan het geven van kritiek daarop.

Het ging en gaat mij althans om de inhoud en de kwaliteit van bericht/topic. Mijnerzijds had ik beter zoals Bert1 kunnen reageren. Dat voorkomt irritatie her en der.

Dat je zoals relatief jong lid zoals ik geen mening zou mogen delen op het HF, tja. Zonder (zelf)kritiek zal het vat stukken beter, leuker en mooier worden hier gezien de recente ellenlange posts en disputen in de verandervoorstellen van de mods.

Verder geloof ik het wel dus ik zal jouw en mijn tijd niet langer verdoen aan dit topic.

Groet, Otto

Als Gino zoiets had geschreven waren de reacties veel schappelijker geweest denk ik;

Ik heb een aantal horloges op rommelmarkten gekocht, ik heb zelf al onderzoek gedaan via google en horloge informatie sites maar ben er helaas niet achter kunnen komen of deze volgende horloges interessant zijn, hier bedoel ik mee qua geldwaarde/verzamelwaarde. Zouden jullie mij hiermee op weg kunnen helpen?

Ipv topic titel 'dit heb ik liggen, zit er iets interessants bij’
en vervolgens geen bericht typen maar alleen maar horloges foto’s uploaden en vervolgens verwachten dat leden het hier maar allemaal even voor je uit gaan zoeken en alle benodigde informatie in hapklare brokken serveren.

Ik denk niet dat de meeste leden te beroerd zijn om nieuwelingen te helpen.
Het aantal mensen dat zich aanmeldt op dit forum om te polsen over de waarde van een horloge en niet eens de tijd en moeite wil nemen om een vraag goed te formuleren en zelf ook onderzoek te doen, ligt hoger.

5 likes

Dit topic had na de eerste serieuze reactie wel op slot gemogen. Vraag beantwoord, next!

1 like

En weer een potentiele horloge liefhebber vakkundig weggejaagd.
:thumbsdown:
Als Topics zoals dit je niet liggen , blijf er dan weg.
Op een openbaar Horlogeforum heeft iedereen bestaansrecht :unamused:

of je nou 11 jaar lid bent of 11 minuten , dat zal me aan mijn bips oxideren , iedereen begint ergens!

5 likes

2 likes

In tegenstelling tot wat velen schijnen denken is het niet verplicht te reageren op een topic. Als de OP je niet bevalt, zet dan het topic op negeren en ga verder. Bespaart je heel wat ergernis.

5 likes

Het is de drang…ik moet, ik zal,…aaaargh…nee ik heb niks zinnigs te zeggen…en toch moet ik…:smile:

1 like

Hier ook.

1 like

Het zit 'm meer in onhandig postgedrag van Gino,volgens mij heeft hij al 3 topics.
Er werd hem gevraagd,in zijn voorsteltopic,om zijn rommelmarktaankopen te tonen,dat doet hij vervolgens op deze wijze.
Naar mijn mening bedoelt hij het goed maar komt het op deze wijze vreemd over.

1 like