dit horloge kan je niet zomaar kopen, je moet er wel wat voor doen

Thank you for your service, and thank you for your daughter. :joy:

Fixed that. Dan verdien je een LE wat mij betreft :joy:

Been there, got the T-shirt :no_mouth:

3 likes

Als je zelf de vreemdganger was verdien je eerder een pak rammel.

4 likes

Als ik zeg: zal hem eens opzoeken, zegt dat genoeg? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dank voor het delen!

1 like

bizar dit

Als je het Andretti vraagt zegt hij je dat iedereen hem in de jaren zestig horloges toe wilde stoppen. Er is ook een Yema chronograaf met Andretti geschiedenis er achter, maar er waren zat merken met marketing.

Toch zouden autoraces met brandstof en enorme reizende entourages mordicus verboden moeten worden. Dat circus is in dit klimaat niet meer van deze tijd.

2 likes

Autosport zal me worst wezen eerlijk gezegd, maar die Heuers zijn wel cool. :sunglasses:

En idd iedereen stopte hem horloges toe destijds, bestaat een talking watches over op hodinkee. Aardige vent lijkt me dat.

En het songfestival dan?

3 likes

Deze dus:

“Oh je hebt een aantal Daytona’s”

“Ja, die race heb ik een paar keer gewonnen”

:sunglasses:

3 likes

.

En zo zijn er nog wel een hele reeks rolexen die uitgedeeld zijn.

1 like

En wat dachten jullie van deze? Voor mij dichter bij huis.

.

Uitsluitend geproduceerd voor het Italiaanse leger. Achterop staat ook een E. I. Nummer, e.i. staat voor ecercito italiano, wat dus Italiaans leger betekent. Het schijnt dat deze gekocht zijn tbv de helicopter piloten van de landmacht. Dus niet de luchtmacht :upside_down_face:

Het model is in elk geval nooit uitgebracht voor de consumentenmarkt.

5 likes

Echte piloten blijven zitten tot het bittere einde.

Hoe weet je dat? Heb je ze nadien nog gesproken? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Da’s al 60 jaar een affront tegen de goede smaak. :slight_smile:

2 likes

Doe jij aan goff?
Vind je wielrennen een milieuvriendelijke sport?

Zolang hij niet met een diesel naar de green tuft, maar gewoon in een EV is er weinig aan de hand natuurlijk.

1 like

Nee, natuurlijk niet! Zoals ik al aangaf, hierboven, zit het hem in de entourage die de hele wereld over moet vliegen.

Formule 1 zou veel aardiger zijn als racers gewoon alleen, zonder data center, communicatie, hele teams, vrachtwagens en vrachtvliegtuigen op een circuit verschenen, daar de standaard electrische auto onder de kont kregen die er geparkeerd stond, en vervolgens eens gingen zien wie nu de beste was. Datzelfde geldt natuurlijk voor wielrenners: Gewoon op komen dagen, op de dienstfiets, en dan rijden met je donder.

En ja, ik speel af en toe een rondje golf, maar zou graag zien dat ze gras lieten gaan ten faveure van ondergronden die gewoon natuurlijk voorkomen in het gebied waar de baan ligt. Zoals klaver of zo. Want ja, gazons zouden ook verboten moeten worden.

Voor wie nu denkt: Hee, waarom gaat dit zo off topic? Nou, ik ken geen verdere horloges die zo’n rare “price of admission” hebben. :slight_smile:

Kijk.

Iemand met verstand van zaken.

Telt een week lang op vakantie met een Bulgaarse dame terwijl m’n vouw een Israëlische was ook? :wink:

Klaarblijkelijk heb je m’n ex vrouw nooit gekend. Iedere minuut in haar bijzijn kostte me altijd vijf jaar van m’n leven.

Check. :slight_smile:

1 like

Heeft er wel voor gezorgd dat er nu elektrische ondersteuning in de straatauto’s zit.

Als de coureurs

Was dat een Clio 1.2 RN geweest, want er was geen ontwikkelingsbudget voor vooruitstrevende techniek. Of die was iig nog niet zo ver geweest.

Wat is de impact van golfbal productie? Want je zou bij iedere slag een nieuwe nodig hebben. :joy:

1 like

Dat kan best zijn, maar dan is het beginnen van een affaire nog steeds niet gerechtvaardigd naar mijn mening.

Eens, de strijd tussen Verstappen en Hamliton zou dan pas echt beginnen.

1 like