Dit is de lok Rolex van politie Amsterdam

Geen punt - ze wisselen steeds. Het is nu een lok-Oriënt met een oranje bandje en geüniformeerd om af te schrikken…

1 like

Had de link niet gelezen :confused:

Er was ook een Datejust met een bloemetjes Nato, maar daar sloeg niemand op aan…

21 likes

Afgelopen vrijdag had ik de eer om slachtoffer te worden van de rolex rukkers. Gelukkig kreeg ik tijdig argwaan en kon ik de benen nemen.

Toch even wakker van gelegen. Dat je op vrijdagavond op een drukke gracht bijna beroofd wordt. Lijkt Mexico stad wel.

1 like

Filmpje even bekeken. Bizar. Dit is naast diefstal gewoon aanranding.

Ik kan je wel zeggen dat als iemand z’n been zo ‘voor de grap’ in m’n kruis zou plaatsen, hij al op de grond zou liggen voordat ‘ie de sportlife uit m’n kontzak te pakken had. De truc zal het wel van het overrompelingseffect moeten hebben, want ‘geel’ brengt zichzelf ongelooflijk in het nadeel door zichzelf zo uit balans te brengen.

Ik bedoel dit niet om stoer te doen want dat ben ik niet. Alleen dat iedereen dit gemakkelijk kan leren pareren met vijf minuten training.

5 likes

Een lokfiets heeft een langere doorlooptijd dieven te pakken. Ikzelf zou in de grote steden geen Rolex meer dragen, het lijkt het wilde westen wel ziek…

1 like


.
Was een lok Invicta niet goedkoper geweest?

9 likes

Ja maar dan werkt het niet. Want het verschil zie je wel degelijk.

3 likes

:joy:

1 like

CAT3

8 likes

Tjeemig wat lelijk. Die ga ik echt niet roven, NO way.

1 like

Na drie dagen zijn ze maar naar AVW gegaan…
Presa_Canario1

Helemaal waar! :+1:Je hoeft geen Bruce Lee te zijn om zo’n gast een teringhengst te verkopen op het moment dat hij op slechts één been staat. Dat wint hij nooit. Zo heb ik het vroeger ook geleerd. :slightly_smiling_face: Punt is alleen dat je de tegenwoordigheid van geest moet hebben om ook letterlijk meteen van je af te bijten en dat is precies waar de moeilijkheid ligt… dat doen de meeste mensen in de praktijk niet, simpelweg omdat ze overrompeld worden en niet getraind zijn in weerbaarheid. Dat tuig weet dat en profiteert daarvan.

Dit is een mooi voorbeeld- in een iets andere situatie, maar het gaat om hetzelfde principe- van iemand die ik in mijn jeugd ook heb gekend. Mooie kerel is dat! :slightly_smiling_face:

9 likes

Kolere man, lig helemaal dubbel!

We moeten een tekenfilm laten maken van jouw tekeningen.

Geweldig ik kom niet meer bij​:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Dat heb ik nu altijd bij Rolex

2 likes

Haha een dag niet gehaat, is een dag niet geleefd :raising_hand_man:

2 likes

Beste Robert,
Een dag niet gehapt is een verloren dag - maar er komen er nog vele. En hopelijk in goede gezondheid :+1:t3::wine_glass:

Wij geven oa weerbaarheids trainingen.
Maar eens aan gaan bieden hier op het forum…

Of de AD deze cadeau laten geven bij aanschaf van een rolex.

4 likes

[quote=“dialstatic, post:25, topic:201557”]
Ik kan je wel zeggen dat als iemand z’n been zo ‘voor de grap’ in m’n kruis zou plaatsen, hij al op de grond zou liggen voordat ‘ie de sportlife uit m’n kontzak te pakken had. [/quote]

Je vergeet dat geel niet alleen is, mocht je geweld gaan gebruiken springt nummer 2 onmiddellijk bij. Je krijgt dan stevig klappen van 2 man. Er wordt altijd in groepen gewerkt.

1 like

Zeker. Zonder eten ga je dood. Goed kauwen is ook belangrijk. Althans, dat zeiden mijn ouders altijd…