https://giphy.com/gifs/mma-suplex-fedor-5SQyTp1f8Llw4 suplex die handel!
De politie heeft nog geen succes gehad en weet niet waarom. Er is een werkgroep geformeerd om te bepalen welk lokhorloge de beste kans op slagen oplevert. Blauw of wit?
Daâs waar. Nou vind ik in dit specifieke geval ook no. 2 er niet zo spannend uitzien, maar ik begrijp je punt. Daarnaast kan schijn bedriegen en wie weet heeft âie een mes op zak.
Er is in elk geval goed nagedacht over de actie, gezien het expres schreeuwerige shirt dat onmiddellijk verborgen wordt. De klootzakjes.
Had het filmpje na de actie niet verder gekeken maar hier hebben ze echt van te voren over nagedacht. En dan die arrogante houding waarmee ze op hun gemak weglopen. Niet eens de moeite nemen om zich snel uit de voeten te maken.
Daarmee zouden ze zich juist weer verdacht maken. Ook over het rustige weglopen is goed nagedacht. Ze hebben het tot een kunst verheven, en dat al eeuwenlang.
Klopt inderdaad. En dan de arrogantie die van die koppen af is te lezen. Je zou het er toch van af willen rammen.
Geweldig!!!
âRatten, moet je geen medelij mee hebbenâ
En zo is dat!!!
Das minder. Wat gebeurde er precies?
Ze vroegen de weg naar de Dam. Ik wees de weg met mijn rechter hand (draag links). Daarna vroeg hij of ik ook die kant op moest. Heb gezegd dat ik haast had en toen gaf hij me een hand met rechts. Daarna drong hij aan om een hand te geven op een rare âbovenhandseâ manier met links. Vond ik raar en heb hem daarom weggewoven en ben weggelopen.
Achteraf voelde ik me dom dat ik er zo ver in meeging. Aan de andere kant verwacht je het totaal niet in een drukke straat. Je kan daar niet lopen zonder dat iemand de weg aan je vraagt, dus dat is ook niet bijzonder. Het was ook geen onguur type.
Droeg al vaak savonds geen horloge meer als ik over straat moest. Op deze manier wordt de hobby er niet leuker op.
In ieder geval is rickrick niet gerickrold.
Mwa valt mee hoor.
Bizar!
Haha sorry had me even moeten inlezen dan maar ouderwets neerknuppelen
Geweldig
Dank!
De politie in België gebruikt een Rolex met sun-dial om boeven te vangen uit de zuidelijke warme landen.
Natuurlijk, ga een jus dâorange drinken kerel.