Dit is hem dan ,mijn nieuwe aanwinst Seiko Premier

Hallo mensen, dit is hem dan uiteindelijk na lang nadenken geworden. De Seiko Premier SPB005J1. Gekocht voor een zeer goede prijs. Ik ben er erg blij mee.
Groetjes Webuser

Het is dan ook een plaatje!!

Groet,

Paul
Leeuwarden

Wederom een zeer fraaie Seiko.
Zouden Seiko zolangzamerhand niet sponsor van het forum moeten worden?

Veel plezier met deze mooie aanwinst.
Groeten,

Martin

zeer mooi altijd goed en kwaliteit seiko en deze uitvoering staat ook op mijn wihslist veel graag plezier gr hans

Fantastische klok, staat op mijn wishlist (net als zoveel anderen :wink: )

Is het niet mogelijk om eens een inkoopactie bij Seiko te initieren, every body loves Seiko!?

Pracht klok, heb zelf ook een Premier en ben er zeer content mee.

Behandel hem/haar mnet care.

groet

Ed

Van harte met je nieuwe Seiko je hebt de goede keus gemaakt, zoals je gezien zult hebben op dit forum heb ik dezelfde maar dan die met een witte wijzerplaat en bruine band, in het echt zijn deze Premiers nog veel mooier dan op de foto.

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. Veel kijk- en draagplezier. Seiko is altijd goed(tu).

Groeten, Tom Vreeken.

MartinB Schreef:

Wederom een zeer fraaie Seiko.
Zouden Seiko zolangzamerhand niet sponsor van het
forum moeten worden?

Veel plezier met deze mooie aanwinst.
Groeten,

Martin

Lijkt mij ook wel hip! Ik denk dat er toch wel redelijk animo voor is om een leuke inkoop actie te regelen. Misschien (Nu ga ik te ver) iets speciaals voor de Nederlandse horloge fora (Horlogeforum, DZVL?).

Hmm, een horloge forum limited Grande Seiko voor de prijs van een 5je lijkt me wel wat :slight_smile:

Groeten,

Martin

Mijn beste,

Van harte. (tu)
Fantastisch, wat een pracht van een horloge is dit.
Het horloge straalt een krachtige gewaarwording uit. Een chique ontwerp met aandacht voor creativiteit en functionaliteit.
Een collectioneur waardig. Mijn complimenten.
Veel plezier er mee.:wink:

En voor nu; “Buona Notte” en morgen gezond weer op.

Orologio Signaturis Temporis

gefeliciteerd, een zeer mooi horloge. Mooi afgewerkt, met veel aandacht voor de kast. En het uurwerk mag er ook wezen. Veel plezier ermee !

Gefeliciteerd! De Premier Automatic fan club breidt zich weer uit. :slight_smile:

Net zoals Hennie, kan ik je verzekeren dat deze horloge niet tegenvalt op de lange termijn:

Bedankt mensen, ik voel mij gesterkt in mijn keuze
Webuser