Dit is onderhand toch wel de leukste rubriek?

Wat een geweldige expertise, en ook de " vondsten" alhier.
Doet ook denken aan de t.v. serie: ik vertrek , maar dat zal wel aan mij liggen :scream::sunglasses::joy:

10 likes

Yep.

1 like

Hendrik, ik weet niet wat je rookt de laatste dagen, maar volgens mij betrek je het van Drex. :no_mouth::grin:

13 likes

Corona tijd. Dan krijg je dat eenzame oudere .

Ik rook al 50 jaar niet meer, er zijn maar een paar juiste beslissingen alhier, maar dit is er een van. :sunglasses:
Echter, over uw gesteldheid maak ik mij de laatste dagen wel zorgen.
Wat is er mis met mijn stelling?

Nou, de rubriek bijvoorbeeld. Ook dit is weer off-topic geneuzel. :wink:

Gaat u mijn topic nu weer verplaatsen? :scream:

3 likes

Ik laat de eer graag aan een ander deze keer. :upside_down_face:

Ik was het niet he, echt niet! :rofl:

5 likes

:rofl: was te makkelijk, en neem de taak graag waar :wink:

1 like

Je kunt ook overdrijven hoor… …Hendrik nu al archiveren?

1 like

Zo gaat ie het hele forum over :joy:

Dat was ik niet! :joy:

1 like

Tja Hendrik, toch maar weer TL3 worden… Maar ja, hoe… :thinking::no_mouth:

Beetje jammer hoor,enkele toetsenridders menen dit te moeten verwijderen/verplaatsen naar off topic.
Toch blijf ik deze rubriek (vragen over de echtheid ) een van de leukste vinden van dit forum.
Ten eerste : zeer leerzaam , wat een expertise op dit forum, ten tweede laat men een ieder in zijn /haar waarde, en het gaat meestal niet over Rolex :scream:

4 likes

Laffe opmerking hoor, u weet dat ik een levenslange straf uit moet zitten op niveau 2 :scream:

1 like

Door welke criminele actie ben je veroordeeld? :thinking:

1 like

Dat is mijn geheim :joy:

Het is op zich ook off topic toch?
(Nee, ik heb niks gedaan :joy:)

Hee, we zijn er weer!

Deze keer was ik het echt niet hoor. En anders moet Jur maar zijn oordeel vellen. :innocent:

Het valt mij op dat in deze rubriek er verrassend veel nieuwe mensen allemaal een neppe shitter uit en zogenaamde erfenis hebben gekregen. Ik geloof er geen bal meer van. Hoop gelukzoekers die dondersgoed weten dat een nep klumel betreft en gewoon hopen dat hij er als echt door komt om zo indruk te maken of mensen vervolgens op te lichten op marktplaats. Nare praktijken.

5 likes