DIT is waar een Rolexje goed voor is

Geinig… Als die grafhond op een speedy staat loopt het halve forum met een strakke leuter. Staat het beest op een Rolex is het ineens een ding?

10 likes

Beetje jammer en kinderachtig wat hier gebeurt, van beide kanten…
Ik weet (gelukkig) niet wat er verder speelt.
Ga lekker in de PB ruziën

2 likes

Ik vind het een geweldige mod! De speedy vind ik overigens ook geweldig!

Pieker er niet over…

Nee geen pb hij staat op negeren…

Al een tijdje hoor…
Sinds…

1 like

Ik vind de Mickey toch mooier :smile: Niet zo lang geleden stond er een Mickey wijzerplaat te koop op marktplaats. Nog even over getwijfeld om te kopen, dan heb ik die vast maar :wink:

3 likes

Ook geinig :slight_smile:

Of deze:

3 likes

Is dit wel een echte? Kan em niet helemaal thuisbrengen. Ziet er wel mooi en authentiek uit, maar toch…:roll_eyes::thinking:

Welke ref. Is deze?

1 like

Ooo jee er worden een paar op hun tere zieltjes getrapt haha.

1 like

2 likes

Dacht dat alleen Omega snoopy had :slight_smile:

Doe mij liever die speedy Snoopy maar :smile:

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

4 likes

Dan is hij niet de enige. Op dit forum lopen nogal wat omgekeerde snobs rond.

1 like

Nee @SuperC , op naam schrijf ik niets af… het is een grapje… maar He who must not be named was gelijk op zijn plassertje getrapt en had de topictitel veranderd, jij weet net zo goed als ik dat Rolex een paar aardige modellen heeft, de Milgauss bv. ik kan die echt waarderen, maar zoals niet genoemde gelijk tekeer gaat tekent hem, niet mij, ik ben niet jaloers op iemand die een Rolex heeft, God beware me haha :slight_smile: er is zoveel leuks op de markt!

Hoe weet je dat…

1 like

Tuurlijk RG…dit was het zoveelste topic van afgelopen tijd waar je tegen Rolex aantrapt…en omdat ik nu eenmaal reageer heb ik het gedaan…
Je bent niet wijs. Bekijk je reacties op andere topics maar eens terug.

Dit was je reactie voordat ik iets had gepost…

12 likes