Dit kan toch niet echt zijn?

Een Vacheron Constantin in nieuwstaat (zie link hieronder)? Dat kan toch niet voor die prijs… zijn zulke dingen altijd namaak?

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//antiek-kunst.marktplaats.nl/horloges/96849400-phenomenaal-nieuw-vacheron-constantin-horloge-nu-of-nooit.html%3Freturn%3DeJw1yl0OgjAQBOC7kMAblPIrJcToRcwGqjQtbdOuBjXe3dbEl8k3uwOMsrdg5egZHQaWeA5uXscV0TJCpLFcFxs4iVYBoC%2B0IqBRcJnLu%2FaYe8EdLFyT1ThlbtyTmXbFips6Xp3ZLrA8QM98mWi2qxCLn9Ck9Ymm9VnRP6qILgqDXsJG7oFV25ZdE9sztKZv%2BkOc2S3%2ByjISAtsfjRfxnNmJJuPnC8T4QpU%3D%26df%3D1%26fta%3DeNpNltuuWjkMQP%2BFhz7bjm8JOt9SIZ3RCImqaOjltFX%2FfbJtiPMCYsm5LNtJuAwdfx7Dx%2Bn7f7fPPy63x%2Bn8GMbj9HF7w0%2Fvj7dvXweeb3h80EA9376N39f7%2BfYxSASUz7dfg43N9Xz%2FMgjgfL8MmV9fH9dBn%2B5veMw4J7xf%2Fv3ndL7OiR6jjdP1fS51GQgw%2FlwHnGMT3QDIoL3iDiRNOhIdiJ5Ie2%2BsfKC2kLN3PxBvSKwfSDY0ww6kG2piB7JCDRwP5IVIQQ7UFzIkibkQFlND1mCv%2FSNztycrAWGh1CwDdugQrBRYnMMdy4GZNJluDD2ZbQwkkoSlwa233HPfmHokgGBjkwbDjQFGVqg8qKlGWqg8iJ4JpfJABcv5loe7SBaRtNisf45dHm59BgZbHq4dnnt%2BeQgZQo8ctOUxl2gUXdGwGKMmo2JtZjBYK0aUdWtcDOfgYOXBnSHq1spjHonnGuXBqpRrlMcsZc9GXvVwRJaI4%2FIA6y3W4PIANU9WHiDGUQ8uDyCByBWXB6BlPbg8AGYxgy0PMwOLPmUrJiq5rm8MLDy4F2PP%2FAlsTHLPsjxMDTiP6fJAAs1%2BllZxoh57keXBaO0Ztzxs1hcjB1IeQvOABLONYeZUyoN7z2Mu5TGvmqyblgfMc52sPHj2fcynVGyaRF60PFrrmWddHkYNetRIZWcee1Hd2XNseaCqRl7UNybpq%2BWBDD3ibPNQ4rz8ymP2UK5htLGWfWovDyYWztwbbwxbxkkxVoj6mm5xppErs2JzixnnxQ7jYH2Lw6yHwxYnEL6%2BPOKyCzenneX94m1n2ae%2B6qHeUSJXLsVc8y7xl4d0cs1%2Bdqu49uw1f3nMq8mBk%2FViTTly1WGxeRIoGVacUOa%2B08YcY3%2B9LUYqkk8UF2PJ3uhSrGG%2BH12LzaWT2Ta2Z926b2M1PXrfxtJx%2F%2F19jD5OXy4fn4%2Bnfr7u7%2FFW0jhdfh7%2FAWCcTs%2FfP9bvv%2F8D1tD8Ow%3D%3D

Ja hoor, hij heeft ook JLC en Patek… dream on man! Voor die prijs is het namaak of je boft :slight_smile:

En inderdaad, het is gewoon namaak rommel. Maar ik neem aan dat je dat zelf ook eigenlijk al wist…

Volgens mij weet je het antwoord wel…

Als iets te mooi klinkt om waar te zijn… dan is het dat meestal ook!

In de advertentie staat het zinnetje De afbeeldingen spreken voor zich. Dit soort zinnetjes staan garant voor rotzooi.

Natuurlijk is de grote weggever de prijs. Massaal melden bij Marktplaats. Misschien leren ze het ooit nog eens daar.

Deze V&C s kosten in China zo’n $ 30,- dus de verkoper hoopt er nog een aardige winst op te maken,
zeg maar rustig een enorme woekerwinst,
valt me een beetje tegen dat hij er geen jaar garantie op geeft,
staat natuurlijk wel heel cool bij een nep Armani truitje en een nepmerk zonnebril B)-

Wel de advertentie is inmiddels pleitheine foetsiebah.

Arjay

Marktplaats geeft nu ipv de advertentie:

“Niet getreurd, op Marktplaats.nl kunt u bijna altijd een ander, vergelijkbaar product vinden.”

Dat zal lekker worden!:wink:

Groeten, Tom V.

Ik heb 'm meteen gemeld als tegen de regels. Zouden ze daar dan toch enigszins op letten?

In het verleden heb ik Marktplaats.nl al op deze praktijken gewezen, echter zonder resultaat.
Maar wat wil je, als de Nederlandse overheid toestaat dat vakantiegangers nep-horloges meenemen uit het buitenland.
m.vr.gr. Miguel

quote" als de Nederlandse overheid toestaat dat vakantiegangers nep-horloges meenemen uit het buitenland.
m.vr.gr. Miguel "unquote.

Wat zou de nederlandse overheid hier aan moeten doen? Tassen controleren? Meegenomen horloges aan een echtheids onderzoek onderwerpen? Dit is natuurlijk onmogelijk

eppie Schreef:

Wat zou de nederlandse overheid hier aan moeten
doen? Tassen controleren? Meegenomen horloges aan
een echtheids onderzoek onderwerpen? Dit is
natuurlijk onmogelijk

Dat is ook het excuus dat Marktplaats gebruikt om niets tegen imitatie te doen. Ik heb al hele mailwisselingen gehad met ze maar ze zeggen dat ze niet genoeg kennis hebben om er wat aan te doen. Ik heb ze aangeboden twee weken lang als sub-beheerder alle imitatie te verwijderen maar toen kreeg ik geen antwoord meer.
Wat wel helpt is dat ze eens goed aangepakt worden door de rechthebbenden, kijk maar naar ebay, die zijn al meerdere malen aangeklaagd en hebben er toen ook wat aan gedaan.

Inderdaad, aanklagen die hap. Was inderdaad 95% zeker dat het nep was, maar wilde het toch even zeker weten.

Door zulke nephorloges en hun verkopers gaan mensen twijfelen als je wél een echte draagt, dit is natuurlijk eeuwig zonde… Mensen vertrouwen een Rolex om je pols tegenwoordig al niet meer…