Dit lijkt mij ‘too good to be true’, wat jullie?

In mijn bankverleden genoeg cases van mensen meegemaakt waarbij er tientallen duizenden euro’s zijn gestort naar deze prinsen :slight_smile:

1 like

Gelijk doen hij beloofde mij dat die hem gelijk op de post doet

1 like

Jij hebt al een reactie… ik nog niet… zelf wil ik hem alleen wel ophalen. Neem ik zelf wel champagne mee om de deal te vieren!

Vraag even of je m mag laten taxeren bij een IWC dealer. Uiteraard in zijn aanwezigheid. Ik ga dan graag mee!

Toevallig heb ik het origineel al 2 jaar in bezit. Heerlijke klok, zal hem niet snel weg doen. Die MP foto’s hoef ik maar 1 seconde te zien, die kloppen niet.

Sowieso maar vreemd dan iedereen en zijn moeder alles wat nep is op MP mag aanbieden.

1 like

FYI ik heb nooit een reactie mogen ontvangen via marktplaats…

Ben er alleen minder van overtuigd dat de foto’s een fake betroffen. Serienummer kwam ook gewoon overeen bij IWC met het betreffende model. Mijn inziens gejatte foto’s, welke bewust nog wat slechter zijn gemaakt. Het leek mij een typisch Amerikaans aanrechtblad…

1 like

Good find! Ik heb genoeg Bouwbroers/Beachfront Bargain/Lottery Dream Home-afleveringen gezien om dat te herkennen ja. :flushed::nerd_face:
“Oh my gosh, I luuuuv this kitchen! Stainless steel appliances and real granite countertops…” :sweat_smile:

2 likes